gravatar

Someday in my timelapse of life.

[Mode : My Chemical Romance - Welcome to the Black Parade ]


Salam..salam sayang pencinta sekalian..

Firstly, gua ambil peluang ni untuk minta maaf dari hujung zarah rambut ke hujung zarah kuku kaki sebab gua dah macam lama sangat bangat tinggal blog ni tak berupdate. Bersawang tu usah cakap, contoh kalau umpamakan macam bilik, boleh kata sampai ke lampu labah-labah buat sarang..kahkahkah.


Jangka masa garisan hidup gua ni rasa macam sekejap saja masa tu dah berlalu..Tahun 2010 ke 2011 aktif gila gua rasa gua tulis blog ni, sekarang nak harap sebulan sekali pun "Ya ampun, bila bisanya dong update." kata seorang sahabat ilusi gua. Dalam tempoh masa tu gua dapat rasa jugak yang gaya tatabahasa dan rojak gua tu dah tak setanding dulu. Mungkin makin skema macam kertas drawing plan rumah yang gila serabut dan gua wonder macam mana architect boleh handle that thing.

Back to basic, gua rasa gua patut bina balik tembok pemisah antara perasaan dan hati. Sebab gua rasa tembok tu dah pecah punah ranah sejak dulu yang tak terbaiki lagi sampai sekarang. Eh, gua syak gua dah kena penangan kerja overdose dalam consultant binaan tu. Sikit-sikit nak relate dengan drawing, binaan, bata, kipas, lampu..ah sudah.*goyang kepala sepuluh kali berganti-ganti.

By the way, gua sekarang sibuk dengan life sebagai pelajar universiti yang tengah sibuk(tak berapa sangat pun sebenarnya) dengan latihan industri selama 12 minggu dan baru habis 2 minggu. 9 pagi masuk kerja, end up ke pukul 6 petang. Kelaut gua terpaksa tinggal kamera kesayangan gua dekat rumah. Dan ini telah membuatkan nafsu tangkap gambar gua tu meluak-luak. Tetapi sayang, gua tak mampu nak add extra time for my hobby, catching the beautiful moment.

Ah...lupa, lupa nak cakap yang gua dah lama angkat kamera kesayangan gua tu, dan sebenarnya dah lama gua mengidam..kihkih, macam perempuan mengandung pulak rasa.. Gua official jadinya sebagai pengguna Canon..dan gua masih dalam proses belajar..
Hasil gua yang tak seberapa.*Klik untuk bigbos
Dan gua mungkin akan upload hasil seterusnya ke page blog gua ni..kat sini. Itupun kalau sudi di spam timeline korang dengan gambar-gambar haru biru gini..

Bagi gua, kadang gua dah habis kata untuk menulis, mungkin gambar tu boleh terangkan cerita yang mungkin gua nak sampaikan. Neway, bentuk seni tu tak halang pun seseorang untuk berkarya, puisi tu seni, lukisan tu seni, drawing tu seni, pictures also part of arts. 

Untuk yang terakhir perenggan ni, dalam hidup ni, kita ada certain point dalam hidup yang akan jadi turning point untuk everything, either it bad or good, it's in our hand. Parents, friends and family kadang tak boleh dijadikan alasan untuk kita uturn ke turn upside down ke apa. Itu sejauh mana kita boleh accept those factor as catalyst to move on ke backward ke camne ke atau nak reject that factor. Until we become mature without realize we are part of maturity.

Till then, hai for those yang first time datang blog picisan ni..and hoi for those yang biasa dah kat sini..bhahaha..say keju..=)












P.S: Kita mungkin kadang rasa kosong tak berjodoh tak berkawan, mungkin Dia tengah tengok dan menilai kita sama ada kita ni ingat tak ke Dia masa kita kosong dan tak berjodoh ni, yelah masa dah berjodoh dan berkawan, belum tentu kita nak ingat ke Dia kadang-kadang. Tak gitu?

Unknown lama tak update? tergedik² mata ku nak membaca kat blog ni.. lulz
Raz bila maw update?

Apa korang rasa..cuba tinggal pendapat sikit..paling kurang dua tiga baris pun cukup..jangan tinggal nombor telefon pulak..karang pakwe-pakwe anonymous ambil mengorat gua tak taw.

P.S: Komen yang ada link/url, gua delete direct, sorry, gua tak mahu blog gua dilabel google, blog spam.











Create an Ad

Sponsored

Disclaimer

Any attempt to copy my blog/ post(s)/ idea(s)/ identity(ies) and you shall ask me first. If not, you gonna be a dead meat.
*Note:If you think YOU stalking me, then you're stupid.

copyright © DaLovaC Tales 2010.

Any exchange link. Please fill the form here or here.

Feel free to email me : (Nanti gua rajin gua buat email.)

Extravaganza

Share on Facebook

Features Notes

Wishlist

Can delivery a good story
Publish My Own Novel
Married
My Own homeyyy

Links

Links

My Dearest Friends

My Blogroll

Ads

My Ping in TotalPing.com
More ads