gravatar

Boleh ke?

[Mode: Shontelle - Perfect Nightmare]
Assalamualaikum..selamat pagi.

Hari ni..gua pasti dan tersangatlah sure..ramai blogger akan update pasal hari 1000belia dekat putrajaya..dan akan ada beribu beraban gambar yang akan diupload ke dalam blog..tak ade kelainan langsung..asal masuk, 1000belia..asal kelik..belia blablabla..tahu tak, orang akan klik sekali sahaja nak baca..lepas tu, kalau ada lagi entri pasal belia, sumpah takkan baca dah..terutamanya gua..sebab ape? buat apa baca benda yang sama..bosan doe..


Kalau tak pun pasti pasal MU kalah dengan barca semalam..orang dah tahu dari television, agak-agak bape kerat je akan baca dengan sepenuh hati? gua berani kerat jari..mesti tak ramai..sebab masing-masing dah tahu..

Dah kelaut teruk gua merepek..actually, gua nak tanya satu soalan agak random jugaklah..boleh ke kita semua hidup tanpa internet? sejauh mana keberkesanan kita nak elak dari internet? gua dapat agak..mesti ramai yang cakap..sekarangkan zaman masing-masing ada laptop..internet tu sah-sah kena ada..kalau tak ada tak berguna laptop saja..betul ke? gua tinggal lu orang jawab..
sangap nak cuba facebook la teeww

Zaman dulu handphone..dah menjadi satu benda wajib setiap orang..tambah sekarang..canggih-canggih belaka..tak ada camera tak mau beli..screen tak colour tak mau pandang dah..paling cikai mesti ada wifi..begitulah manusia, dibagi paha nak betis..tak cukup selalu..dan semuanya akan berbalik semula kepada internet..

Internet ni dah jadi macam racun..ketagih..sebab apa gua cakap macam tu..lu tengoklah..asal pergi mana, mesti tweet2, update status facebook via mobile,via cokia dan sebagainya..tak update macam tak complete..mujur tak ada lagi "Gua dalam jamban tengah tahan nak melabur"-sangap sangat nak update status facebook..
Kahkahkah..print profile info korang pastu buat camni lah nanti..

Bukan setakat tu saja..kadang-kadang tak ada internet tak mau langsung pandang laptop/komputer..hidup tak senang tak online..sikit-sikit merungut kalau laptop tak boleh online, kena hantar kedai segala bagai..dah dapat internet, makan pun tak ingat, mak bapak panggil buat bodoh, kawan-kawan ajak keluar dah malas, mana layan berjoging/main bola dekat padang dah..24jam depan laptop bertweet/update facebook..

Entahlah hoi,gua tak tahu macam mana nak bayang kalau satu hari nanti internet seantero dunia ni tiba-tiba down dan tak boleh lagi guna..agak-agak ramai la kot gila meroyan dan daftar masuk tanjung rambutan semata-mata tak boleh online..kahkahkah..sangap nak update status mukabuku/twitter.















P.S: Jangan nanti ada pulak yang terjun bangunan KB Mall macam kehilangan pakwe/makwe..bongok betei..
P.S: Agak-agak lu orang tergolong atau tidak dengan golongan yang akan meroyan tu nanti?keh3

Shila aku x berani nak kata aku tak kan terlibat..

kahkahkah..

mungkin terinduced dari org lain...
Da LovaC hahhahha..boleh pulak terinduced..
ce try xonline sebulan..leh tahan tak..=p
hanaahmad pergh...1st time dtg sini igtkan fb tadi. kreatif betul la layout blog kamu. hehe. aku rasa kalau semua tak dapat access internet tak de masalah kot, dia jd sangap bila semua kwn2 leh update status bagai tetapi kita tak boleh tu yg tercabar tu kot. haha
Da LovaC hanaahmad:thnx..hehe..agak la kot..katakanlah kalau semua down..agak-agak nak berkomunikasi tu terjejas ke tak? =p
mane senang, handphone ke mukabuku?hehe
ghost tanpa internet aku akan jadi budak yang sangat aktif dengan playstations...tak dapat tulih status kat fb tak heran sangat pon...orang bodoh jer sampai meroyan.
Da LovaC wooo..yg tak ade playstation tu yg kesian..hehe..mane la tahu kan..zaman sekarang sampai period pun nak cakap kat mukabuku>.<
Akmal Khalidah mmg tak boleh hidup tanpa internet -.-

Apa korang rasa..cuba tinggal pendapat sikit..paling kurang dua tiga baris pun cukup..jangan tinggal nombor telefon pulak..karang pakwe-pakwe anonymous ambil mengorat gua tak taw.

P.S: Komen yang ada link/url, gua delete direct, sorry, gua tak mahu blog gua dilabel google, blog spam.











Create an Ad

Sponsored

Disclaimer

Any attempt to copy my blog/ post(s)/ idea(s)/ identity(ies) and you shall ask me first. If not, you gonna be a dead meat.
*Note:If you think YOU stalking me, then you're stupid.

copyright © DaLovaC Tales 2010.

Any exchange link. Please fill the form here or here.

Feel free to email me : (Nanti gua rajin gua buat email.)

Extravaganza

Share on Facebook

Features Notes

Wishlist

Can delivery a good story
Publish My Own Novel
Married
My Own homeyyy

Links

Links

My Dearest Friends

My Blogroll

Ads

My Ping in TotalPing.com
More ads