gravatar

Potpetpotpet...

[Mode: Trey Songz ft Nicki Minaj - Bottom's Up]

Haigo..Salam to muslim readers..and hai..

Kali ni gua rasa entri ni lebih kepada potpetpotpet dari mende lain..so gua harap lu orang jangan masukkan entri gua ni dalam thesis masing-masing hokeh? tak pasal lecturer lu orang bace blog gua..kahkahkah..okey-okey..berbalik kepada apa gua nak bincangkn..lu orang rasa, universiti ni satu institusi yang sama ke dengan sekolah rendah/menengah? maksud gua selain tempat menuntut ilmu?...


Baru-baru ni gua berada dalam situasi yang bagi gua..whattheheck dia neh [kata hati gua dekat seseorang]..gua bukan ape..gua sedikit jerk dengan sesetengah orang yang bagi gua,"hoi..lu ni bajet ke"...yelakan..setelah first impression dan beberapa observation gua..gua rasa sesetengah orang tu hanyalah bajetperasanbaguspadahaltakseberapapun..yang mana membuatkan gua nak bagi sekeping cop tapak kaki gua di muka beliau tanpa segan silu..
No thank you~ okeh?

Gua sangatlah benci bila mana ada orang sekeliling gua yang pesen gini..lecturer yang gua dan kawan-kawan kelas lain rasa nak mintak kat dean suruh tukar je tiba-tiba datang mamat pesen ni cakap "Dia tu ok jela..cuma aku saja malas.."..gua dalam hati..[korok mung..]..almost semua student kelas gua memang nak tukar lecturer tu..tapi oleh sebab mamat poyo sorang ni, tak jadi ke semua..whatthefuck kan? Padahal time lecturer tu punya kelas, mamat tu bukannye pergi siap tipu cakap pergi..fukfukfuk...

Tak cukup dengan yang tu..ada hati nak terlibat dengan semua benda..AJK fakulti,Palapes dan ntahhapehape lagi..okey-okey..itu memang hak dia la kah..tapi gua satu je..gua nak tengok pointer dia agak-agak boleh kejar tiga tak since pointer dia yang lepas tak lepas tiga pun..bhahah..sebab poyo sangat kot..gi mampus..

Kalau orang gini tak mengacau hidup orang lain..gua rasa itu bolehlah diconsiderkan lagi..tapi ni tidak..menyusahkan hidup orang nombor satu..mentang-mentang jadi AJK main arah itu ini..memang gua benci gila..mencikkkk![buat muka sekali]

Sukan dekat universiti dan acara seperti kawad kaki sepatutnya masuk dengan rela hati dan berkemahuan yedak...sebab bukan seperti sekolah lagi..yelah..nak masuk palapes pun dibayar..kalau tak berbayar gua rasa tak ade orang nak masuk punya..oleh sebab itu, gua rasa tak perlu la nak terhegeh-hegeh paksa orang masuk kawad..tambah lagi bila orang tu cakap taknak..tapi tak paham bahasa nak buat camne yedak?..padan mukalah kalau lu duk sebok potpetpotpet ajak tapi gua buat bodoh je main dota depan lu..kahkahkah..
People are not stupid okeh my pren?

Akhir kata..kalau lu orang ada terkena batang hidung lu orang..gua harap lu ambil la buat ikhtibar..lu orang duk sibuk bolot semua title segala jadah..dengan harapan lu orang nak control orang lain..tapi lu orang tak tahu..orang bawah lu orang duk menganjing lu orang sebab diorang tahu lu orang pun sama je dengan orang gomen yang duduk pejabat goyang kaki lambat buat keja tapi mengharap bonus tiap hari..sooo...janganlah jadi anjing yang mane orang lain boleh menganjing..gotcha?
















P.S: Gua tak heran la seniority jadah semua tu...lu nak keluar jadah statement yang suh gua masuk kawad keluar la..gua SURE pangkah lu sampai terdiam..itu baru la kena buku dengan ruas..bhahahha
P.S: Zaman senior buli junior sepatutnya dah end takat sekolah lagi..tapi gua tak paham kenapa masih ada orang yang bengap bodoh nak bajet dia senior..fukoff 

iela abul ok gile gaban marah ni.. haha..
bact. gila kejam lu kan..
kah kah kah

tapi gua mmg tak suka pasal pangkat kejadah pe.. lu pon stdnt mcm gua juga.. pehal nk lebih2 kn??

tutorial pakai shawl penuh sarkastik
Da LovaC iela: marah keh?hehe
bact: kejam tu kadang2 necessary..kahkah..
blogtilldrop:kewl jeh

Apa korang rasa..cuba tinggal pendapat sikit..paling kurang dua tiga baris pun cukup..jangan tinggal nombor telefon pulak..karang pakwe-pakwe anonymous ambil mengorat gua tak taw.

P.S: Komen yang ada link/url, gua delete direct, sorry, gua tak mahu blog gua dilabel google, blog spam.











Create an Ad

Sponsored

Disclaimer

Any attempt to copy my blog/ post(s)/ idea(s)/ identity(ies) and you shall ask me first. If not, you gonna be a dead meat.
*Note:If you think YOU stalking me, then you're stupid.

copyright © DaLovaC Tales 2010.

Any exchange link. Please fill the form here or here.

Feel free to email me : (Nanti gua rajin gua buat email.)

Extravaganza

Share on Facebook

Features Notes

Wishlist

Can delivery a good story
Publish My Own Novel
Married
My Own homeyyy

Links

Links

My Dearest Friends

My Blogroll

Ads

My Ping in TotalPing.com
More ads