gravatar

Kalau...dan kalau..tapi...mana pergi...

[Mode:The Wanted - Heart Vacancy]

Salam...

Bestkan hidup neh kalau tak ade final exam dan sewaktu dengannye..-dem..jeles giler tenuk dengan orang yang dah habis-...sedangkan aku belum start lagik..celake betei..kalau awal pun risau..lambat pun risau..waaaaa..camne neh?


Hopefully aku bersedia untuk menjawab exam this coming 22.11.2010..itu baru hopefully..tapi entah..macam aku tak ready lagi je gaye?..alangkah senang kalau otak ni boleh function macam pendrive..tak payah lost due time ke hape..melainkan delete..yedak?..moga-moga tak ade la virus menyerang time diperlukan..gunalah antivirus kaspersky(buat2 gaya Jackie Chan).

Actually...entri neh sebenarnye..nak sedikit sebanyak memberi penerangan yang simple kepada anda, anda dan anda yang membaca atau melawat blog picisan yang tak hebat dan gempak macam majalah gempak samada sengaja atau tersengal sengaja..since mood nak menulis aku dah tinggal nyawa-nyawa ikan yakni macam ikan air tawar diletak dalam air masin, terkapai-kapai tak cukup oxygen..sampai begitu sekali tenat mood menulis aku sekarang ni..even untuk novel or whatsoever yang sewaktu dengannya..

Bak perpatah kuno...semakin dekat exam..semakin jauh dengan buku..ha..sape ngaku, cepat angkat tangan...okey..tak de yang respon..sile jangan silap...itu hanya falsafah yang direka khas oleh aku sendiri dan ditujukan khas jugak kepada diri sendiri..disebabkan faktor kesihatan..aku tak nak explain secara detail..please press down/scroll down to proceed..


Sory to say..aku pun dah semakin jauh dengan blogging and what so ever dengan segala mak neneknye lagi..dulu boleh lah bagi aku html tu macam mainan kanak-kanak je..sekarang dah berkarat..InsyaAllah lepas neh nak explore lagik..tapi yang nak carik tips/tutorial mengedit ke hape ke..boleh refer sini..mane tahu still reliable untuk diguna pakai oleh korang dalam mencantikkan blog..or nak advance kan blog ke..nanti..kalau ade yang baru..akan aku update lah ye..buat mase neh..sebagai student sepenuh mase..aku rase study tu lagi penting yedak?.

Anyway..disini aku sedikit sebanyak nak bagitau subject-subject that i take for this semester as a first year student in mechatronic engineering... Engineering Static, Mathematic Engineering I, Electric Circuit, Communication Skill and Technology and last but not least Computer Programming... da most I like is Computer programming..and the most I don't like is..nothing..haha..the other's just average..enjoy learning right? especially who's gonna be engineer?

Okeylah..cukup itu je aku membebel untuk kali ni wahai blog kesayanganku..penganti kepada fb...nanti kalau ade pe2 lagi..aku update laen yedak..just doakan aku panjang usia..he..moga berjumpa lagik..^_^

Pasal banjir..don't worry..rumah aku selamat..tapi kalau hujan sehari lagi..tak tahulah macam mana...korang yang asal dari kedah macam mana?














P.S: dalam tak de mood boleh tulis panjang berjela..kalau ade mood camne...yedak?
P.S2: Selamat Hari Raya Haji ye kalian...

Anonymous rumah aku pon selamat je... trim kasih
iela abul <--- da abes exam!sile jgn jeles gile tenuk ...lalala~
Da LovaC pija: ha..tak sedar ke yang bercakap ni area semenanjung?hahhaha
iela:ah gedik budak sekolah ni..sengal!!
Khairunnisa' Most people say they can't do it but when the time comes, fuuuh, result mantap. That's when I get jealous, haha!

Pada sesiapa yang baru nak ambil exam, good luck, y'all!

Nisa

Apa korang rasa..cuba tinggal pendapat sikit..paling kurang dua tiga baris pun cukup..jangan tinggal nombor telefon pulak..karang pakwe-pakwe anonymous ambil mengorat gua tak taw.

P.S: Komen yang ada link/url, gua delete direct, sorry, gua tak mahu blog gua dilabel google, blog spam.











Create an Ad

Sponsored

Disclaimer

Any attempt to copy my blog/ post(s)/ idea(s)/ identity(ies) and you shall ask me first. If not, you gonna be a dead meat.
*Note:If you think YOU stalking me, then you're stupid.

copyright © DaLovaC Tales 2010.

Any exchange link. Please fill the form here or here.

Feel free to email me : (Nanti gua rajin gua buat email.)

Extravaganza

Share on Facebook

Features Notes

Wishlist

Can delivery a good story
Publish My Own Novel
Married
My Own homeyyy

Links

Links

My Dearest Friends

My Blogroll

Ads

My Ping in TotalPing.com
More ads