gravatar

Laksa Goreng Latna Satu!!!....Siap..

[Mode:Bruno Mars - Just The Way You Are]

Salam..salam 1Malaysia tanpa tower 100 tingkat...

Semakin dekat nak final..Semakin malas nak buat ulangkaji/latihan...ha...tudiaaa hypothesis serba guna yang belum diuji einstein...

Biasalah waktu sebegini masing-masing kalut dengan preparation masing-masing untuk menghadapi Final exam yang around the corner..
yang kaki rempit..yang kaki perempuan pun kalut buat-buat bizi nak study..almaklumlah..kalau tak score..kena tarik balik motor tu dengan mak bapak..tak pun kena tarik balik dana topup, so tak boleh nak calling dengan awek-awek keliling pinggang..


Dalam mencari rentak menari-nari ikut irama lagu Beautiful-Akon ni...bak kate orang..lemak pepagi hari ni..perlu digoyang-goyangkan..moga-moga die berpeluh sikit....terpikir jugak aku..korang yang masih study sekarang...tengah buat preparation yang macam mane?...ado ko yang tengah tengok movie memanjang sampaikan ke malam exam..esok pagi tuh..bangun subuh baru sedar exam dah start..ado ko?...hebat...


Sekarang neh..makin kecoh dengan final bola sepak antaro nogori dengan kelate..yolah..negori eden kedah terpakso senyum dengan terpakse selepas tumpas dengan 1 jaringan jek!!!..xpo2..taun depan ado lagi..okey..bukan itu yang aku nak explain..semakin kecoh Malaysia neyh dengan pemimpin kito nak buat menara warisan merdeka yang 100 tingkat berhargo tambah tolak 5billion..satu je aku nak cakap.."Kalau bagi rakyat menginap dalam menaro tu tak po lah jugak mahal-mahal pun..itu baru dikatokan Rakyat didahulukan, pencapaian diutamakan.."...yedok?


Bukan gapo..aku ado la terbace neh..meh aku copy paste sini..."Wang sebanyak RM5 bilion mampu membina 1667 buah sekolah yang bernilai RM3 juta sebuah dan mampu memberi biasiswa pelajar perubatan seramai 5 ribu pelajar dengan kos RM1 juta di United Kingdom..."....hoh...itu baru berpaedah kalo 5billion tu...


Okey..setop dulu dengan kontroversi murahan tuh..aku dah tak tau nak wat gumano..kalau bercakap sini..ado ko nak berubah?..takdop..melainkan tukar je apo yang ado sekarang ni..itu sebaiknye..kalau doh tukar pun samo jo..bagi jela rakyat sendiri memerintah..nguehnguehngueh..






Even pun sisa-sisa semangat untuk ke oversea tu masih ada..tapi aku akan tetap akan usahakan ke situ..hanya Dia je tahu mase kedepan macam mana..moga ada keberkataan dalam ilmu..itu yang penting..heh..okey-okey..ini ado sikit nasihat yang aku nak kasi dekat korang-korang neh..belajar tuh tak penting oversea ke malaysia je ke..as long ilmu itu berkat..ilmu itu bukan sekadar untuk lepas final exam..tapi ilmu itu untuk diguna pakai kelak untuk diaplikasikan dalam kehidupan...kalau bajet study untuk final je..baik tak payah belajo tinggi-tinggi..


Okeylah..sebelum lagi banyak aku mengarut yang langsung tak de tema..yakni bercampur aduk belake..so..better aku mengesetopkan diri sendiri..okey..till then..gud luck to those who will face their final exam...target dekan sokmo...mari kawan mari..^_^
























P.S: Sampai saat ini aku belum lagik tengok jadual exam..naaa..sengal betei >.<..
P.S: Asal perot memulas neh..jeles betei tengok aku makan asam..ado jo keno ulang alik masuk toilet..damn.

Apa korang rasa..cuba tinggal pendapat sikit..paling kurang dua tiga baris pun cukup..jangan tinggal nombor telefon pulak..karang pakwe-pakwe anonymous ambil mengorat gua tak taw.

P.S: Komen yang ada link/url, gua delete direct, sorry, gua tak mahu blog gua dilabel google, blog spam.











Create an Ad

Sponsored

Disclaimer

Any attempt to copy my blog/ post(s)/ idea(s)/ identity(ies) and you shall ask me first. If not, you gonna be a dead meat.
*Note:If you think YOU stalking me, then you're stupid.

copyright © DaLovaC Tales 2010.

Any exchange link. Please fill the form here or here.

Feel free to email me : (Nanti gua rajin gua buat email.)

Extravaganza

Share on Facebook

Features Notes

Wishlist

Can delivery a good story
Publish My Own Novel
Married
My Own homeyyy

Links

Links

My Dearest Friends

My Blogroll

Ads

My Ping in TotalPing.com
More ads