gravatar

Satu Malaysia Pun...Berpada-padalah..

[Mode: The World Lie To Us.]

First of all...korang sure selalu tengok tb kan..especially tibi 3..da most common channel [for those yang tak tengok tu..tengok astro la kot..kalau astro tak tahu la pulak aku..]..-harap maklum, aku tak condemn chnnl ni..just nak sedarkan korang yang baca entri ni-


Ramai tercegat depan tbi tengok cita-cita "menarik" yang ditayangkan 24/7 dekat situ..kadang-kadang dengan iklan-iklan balun tengok..yang dedah rambut usah cakap..kalau tak..takkan ada punya iklan syampu..lepas rambut..sikit-sikit dia masukkan unsur nudity dalam iklan-iklan yang terselit..budak-budak baru nak paham dunia..slamber tengok menda-menda gitu..yedak?

Sebelum aku cakap benda penting ni..better watch this video clip first in order to understand what I gonna explain...kalau tak..don't worry..sure tak paham..or if you ever watch this thing dekat tbi..so..ini ada sedikit info yang korang tak tahu diselitkan dalam iklan tu..ingat iklan sinaran raya?..tibi mana lagi..tb tigalah..klik sini.


Scene 1 - Budak Lelaki Melayu sedang menilik-nilik sebuah buku bergambar di malam yang gelap dalam sebuah pondok buruk beratapkan rumbia dengan bertemankan sebiji mentol. Terdapat sebuah sangkar burung yang tergantung di sebelah kanan tingkap yang terbuka.

1.Budak Lelaki Melayu - Orang Melayu

2.Buku - Bible

3.Pondok Buruk Beratap Rumbia - Kemiskinan

4.Malam Yang Gelap - Islam yang mundur

5.Mentol Lampu - Pencerahan (Illumination) - Lucifer@Iblis

6.Sangkar Burung - Simbol manusia yang terkurung dan terkongkong dengan ajaran ISLAM7.Tingkap Terbuka - Jalan keluar dari kemiskinan dan kemunduran



Scene 2 - Close up sehelai mukasurat yang mempunyai gambar sebuah beca bewarna merah dengan berlatarbelakangkan sebuah pokok Krismas dan North Star (Bintang Utara), menutup sehelai mukasurat lain bertulisan JAWI yang diterbalikkan (inverted).


1.Mukasurat Bergambar - Bible (Christianity)

2.Mukasurat Jawi terbalik - Al-Quran yang dihinakan

3.Beca Merah - Samaran untuk kenderaan Santa Claus

4.North Star - Bintang Kelahiran Horus (Dajjal)Pokok Krismas - Simbol Paganism



Scene 3 - Keluarnya bintang-bintang kecil beraura yang membawa cahaya dari gambar beca. Budak Melayu delighted (kagum dan gembira). Bintang-bintang berterbangan keluar dari tingkap rumah buruk lalu membentuk sebuah beca merah berlampu lip-lap dengan seorang lelaki separuh abad yang memakai songkok (bukan ketayap) putih dan berambut putih. Lelaki separuh abad mempelawa budak Melayu untuk bersama-sama menaiki beca merah dan seterusnya meninggalkan pondok buruk.


1.Bintang-bintang kecil beraura - Keajaiban, kekayaan, kemahsyuran, kemodenan etc.

2.Lelaki Rambut Putih Dan Bersongkok Putih - POPE - Ketua Agama Kristian

3.Pelawaan Menaiki Beca - Pelawaan Masuk Kristian Scene

Scene 4 - Budak Lelaki Melayu dengan seorang Budak Perempuan Melayu masuk ke dalam beca dan terus duduk bersandar. (Scene ini memaparkan kejayaan memurtadkan (merosakkan) Bangsa Melayu)

1.Budak Lelaki Dan Budak Perempuan Melayu - Bangsa Melayu.



Scene 5 - Beca terbang ke Pulau Pinang, Teluk Intan, dan Kuala Lumpur. Tempat-tempat ini bercahaya dan bersinar (illuminated) dengan kehadiran beca merah.

1.Pulau Pinang - Tempat Illuminati mula bertapak (Francis Light)2.Teluk Intan, Hilir P...erak (Anson) - Ada Illuminati Lodge kat sini. Rotary club pun bersepah.3.Kuala Lumpur - Malaysian Illuminati punya capital.



Scene 6 - Tiba-tiba ada satu pasangan tambahan budak lelaki/perempuan melayu dalam beca.

1.Pasangan Melayu Extra - Murtad dan kerosakan makin berkembang dan mendapat sambutan



Scene 7 - Beca berhenti depan unit kondo. Satu pasangan budak Melayu lagi diorang pickup. Budak Melayu Kampung gembira sampai bercahaya-cahaya mukanya.

1. Kondo - Bandar/Middle Class. Budak kampung dah diterima oleh orang bandar. Masuk Kristian adalah cool, urban, modern dsbnya.




Scene 8 - Seorang budak perempuan memeluk seorang budak perempuan lain dari belakang. Kepala seorang budak lelaki hanya tersengih di tepi pasangan tersebut.

1.Pasangan Budak Perempuan Berpelukan - Lesbianism/Feminism2.Kepala Budak Lelaki Tersengih - Lelaki yang tak dipedulikan dan diperbodohkan.


Scene 9 - Beca terbang merentasi sebuah pulau.

1.Pulau - Singapore lah.



Scene 10 - Beca terbang merentasi awan dan menuju ke sebuah kawasan pergunungan. Kelihatan sebuah masjid di sebelah kiri, budak-budak Melayu tak mempedulikan kewujudan masjid malah lebih tertarik dengan pemandangan di bawah beca terbang.

1.Kawasan Pergunungan (Bukit-bukau) - tempat tinggal Jin2.Masjid Kecil - Agama Islam yang lemah



Scene 11 - Budak-budak Melayu sudah mendarat dan terus berlari sambil menunjuk-nunjuk ke arah Masjid yang terletak jauh disebalik jurang yang dalam sambil ketawa berdekah-dekah. Terdapat dua tangan misteri yang juga sedang menunjuk-nunjuk ke aras masjid. Sebuah bangunan misteri berada di antara masjid dan budak-budak Melayu.


1.Bangunan Misteri - Sebagai cover up (Yang sebenarnya ditunjuk-tunjuk adalah Masjid)

2.Perbuatan Menunjuk Menggunakan Jari Telunjuk - Perlakuan Biadab

Scene 12 - Budak-budak Melayu berlari merentasi semak-samun mengikuti laluan bercahaya (Illuminated) menuju ke suatu tempat. Close up lelaki separuh abad ketawa gembira sambil memandang ke atas langit (mengetawakan Allah).

Source: sini

See..opss..sory..lupe nak cakap..how to interpret those iklan itu depend kepada diri sendiri..aku tak paksa nak percaya..dan aku bukan jenis yang suka forward benda yang bukan-bukan...dan..aku bukan jenis yang cepat melatah..tapi since "mereka-mereka" sudah berani nak menonjolkan diri secara terbuka melalu mesej-mesej iklan yang lagi terang buktinya. 
Baru-baru ni kecoh pasal Lady Gaga da illuminati agent yang sampaikan hidden message melalui lagu-lagunya..the most obvious..lagu Alejandro..which referring Alejandro as God..actually..aku dah tahu dan dah lali pasal lady gaga yang SEMUA lagunya ada kaitan dengan freemason...bukan takat artis..negara kita sendiri pun dah wujud lama dah lodge-lodge freemason ni..tahu apa itu freemason?..

Basically..freemason is secret society which act to be global mercy society at the end of the world..and they work for Lucifer/Syaitan to welcoming Dajjal..sesatkan manusia..control manusia..lead manusia..sebarkan perlembagaan baru..under "NEW WORLD ORDER" yang didalamnya mengamalkan satu agama yakni mengabungkan semua agama menjadi satu..semua negara menjadi satu..under satu pemerintahan yang dikawal oleh Dajjal di Israel kelak.so..to control human..they control our mind first...through what?..all medium around you..music?tv?entertainment?gadget?technology? the answer is...All of them..
And..if nak tahu lagi pasal asal usul freemason..download sini..and buka mata hati..tak berat sangat isi kandungan dia..the reason why aku suruh tengok..sebab kita dah ditipu sejak dari bangku sekolah lagi..belajar sejarah?..itu sejarah rekaan mengagungkan barat semata-mata..mana ada dalam buku sejarah tu pasal Nabi Adam..ada tulis pasal kerajaan Nabi Sulaiman?..tak ada..bias...yang ada..barat blablabla..barat maju blabla..civilization of human blablabla..etc...etc..kita time tu dalam alam "ambil semua benda yang diajar" tanpa tahu betul atau tidak..free-free kena brainwash..

Dan...perlu diingatkan..freemason ini terdiri dari golongan atheist...yakni golongan yang menolak kewujudan Pencipta..or kita tahu sebagai free thinker..contoh terbaik...Charles Darwin..kita dari beruk?..Nabi adam tu beruk?..sebab apa diwujukan teori-teori begini..sebab tak nak mengaku adanya Pencipta..and for your info..sekarang ni..para saintis sesat ni..sedang berusaha nak cari jalan untuk escape dari "kiamat"..sebab diorang tahu..hari kiamat tu pasti datang...

Okeylah..itu je..nak tahu lagi?..banyak lagi..itu je basic things yang perlu difahami sekarang ni..till then..jumpa lagi..








P.S: We now dalam phase 4 out of 5 Phase to the end of human civilization before keluarnya Mahadi dan turunnya Nabi Isa untuk membetulkan iman yang sudah terpesong...dan selepas bermacam kemungkaran yang berlaku..Are We Ready?

farah si monster ok, bab iklan tb tu aku sokong. ada ptot letak mcm2 jenis agama pnya symbol. haihhh
M. Faiz Syahmi dalam kesibukan manusia mengecam anti-racist namewee..
ada lagi agenda lain selain semua ni.
apalagi nak dikata.?
hati-hati jela.~
mintak lindung semua yg tak elok..
mintak datang semua yg elok..
Scha Nazri *off mogok*

erm. begitu skali pengtakrifan iklan tuh. trkjut gak aku. sapa lah uat benda alah nie. huhu. ILLUMINATI. aku dah muak dgar benda alag nie. huhu. harap2 xde yg terpedaya dgn semua nie. umat Islam nie bnyak musuh. ade jeh yang nak menjatuhkan kita. kkdng aku trfikir bila kiamat nak dtg. xsnggup lagi nak dgar nie smua. propaganda2 nie sume. =.="

*start mogok*

psst; eh, mana anjing lu? dr td gua kat sini. xnmpak sekor pon. lalalalarikkk~
Leyha kalu nak wat iklan, kaji setiap kesan untuk penerimaan sesebuah masyarakat tu~. bukan apa, kena gak amik sensiviti masyarakat~
Da LovaC farah: itu tanda xde sensitivity tuh..
faiz: mari kita tunggu dan lihat..
syaz: bkn stkt non-muslim je..dlm kalangan Islam pun ada yang nak menjatuhkan jugak
hali3isa: betul tu..tapi..ini ada msg tersembunyi sebenarnye..
tia xslap dorang da tarik blk iklan tuh kn ? kt internet pon.
haha!
aduyai!
susa betul orang2 mcm neh.
otak letak mne ntah!
Da LovaC tia: yep dah tarik..tapi macam perpatah lah..kalau terlajak sampan boleh diundur, terlajak kata boleh ke? [perpatah main sapu]..mane tahu..mula-mula dengan iklan..lepas ni? makin berani?

Apa korang rasa..cuba tinggal pendapat sikit..paling kurang dua tiga baris pun cukup..jangan tinggal nombor telefon pulak..karang pakwe-pakwe anonymous ambil mengorat gua tak taw.

P.S: Komen yang ada link/url, gua delete direct, sorry, gua tak mahu blog gua dilabel google, blog spam.











Create an Ad

Sponsored

Disclaimer

Any attempt to copy my blog/ post(s)/ idea(s)/ identity(ies) and you shall ask me first. If not, you gonna be a dead meat.
*Note:If you think YOU stalking me, then you're stupid.

copyright © DaLovaC Tales 2010.

Any exchange link. Please fill the form here or here.

Feel free to email me : (Nanti gua rajin gua buat email.)

Extravaganza

Share on Facebook

Features Notes

Wishlist

Can delivery a good story
Publish My Own Novel
Married
My Own homeyyy

Links

Links

My Dearest Friends

My Blogroll

Ads

My Ping in TotalPing.com
More ads