gravatar

Yey..terkini di blogspot...


Salam dan selamat sejahtera..

Mungkin ada yang dah tahu..mungkin belum yang tahu pasal ni...tapi aku assume masih ada yang belum tahu since aku baru sahaja nampak satu perubahan...yang ditunggu-tunggu



The most weakness yang ada di blogspot yang beza dengan wordpress ialah..yaa...statistic..as a blogger..I my self selalu depend dekat nuffnang and other stat services lain untuk mengetahui sedikit sebanyak mengenai reader yang sudi singgah ke blog ini..

Melihat akan demand yang tinggi mungkin dari para blogger..blogspot kini memperkenalkan statistic page untuk blog..caranya amat mudah..tak perlukan sebarang widget atau sebagainya...

First..to see the page..you must login using draft blogger..since I use it..dan dah tinggal terus blogger.com..I don't know perubahan ni terjadi di blogger atau tidak..Oh..jangan risau..draft blogger dan blogger adalah platform yang sama..cuma draft blogger lebih advance sedikit..yang mana segala aplikasi baru yakni masih dalam proses percubaan dilepaskan dahulu kepada draft blogger berbanding blogger.com. untuk masuk ke draft blogger..tekan sini...dan jika anda ingin kekal sebagai draft blogger sebagai homepage blogger anda..mark dikotak atas penjuru kanan..

Seterusnya..lihat di dalam senarai blog anda..di hujung sekali..disebelah monetize..seperti dalam gambar dibawah..Klik untuk besarkan..


Dan hasilkan adalah seperti dibawah...



Yes..kini tak perlu susah-susah lagi nak tahu siapa stalker-stalker kita..nge...Selamat mencuba ye..

P.S: Go Blogspot Go..kekeke

Da LovaC @irahehe

ur welcome^_^
M. Faiz Syahmi aku dah cek.
gila.
for the last two months, only two visit my blog.
gila.
skang aku leh sambung tuleh diary kat blog aku. wakaka.
Da LovaC @inchEkPelukis
double crazy there..hahaha!

Apa korang rasa..cuba tinggal pendapat sikit..paling kurang dua tiga baris pun cukup..jangan tinggal nombor telefon pulak..karang pakwe-pakwe anonymous ambil mengorat gua tak taw.

P.S: Komen yang ada link/url, gua delete direct, sorry, gua tak mahu blog gua dilabel google, blog spam.











Create an Ad

Sponsored

Disclaimer

Any attempt to copy my blog/ post(s)/ idea(s)/ identity(ies) and you shall ask me first. If not, you gonna be a dead meat.
*Note:If you think YOU stalking me, then you're stupid.

copyright © DaLovaC Tales 2010.

Any exchange link. Please fill the form here or here.

Feel free to email me : (Nanti gua rajin gua buat email.)

Extravaganza

Share on Facebook

Features Notes

Wishlist

Can delivery a good story
Publish My Own Novel
Married
My Own homeyyy

Links

Links

My Dearest Friends

My Blogroll

Ads

My Ping in TotalPing.com
More ads