gravatar

Er..Blog ku tersayang..

Hai all...

Aku tak mahu cerita panjang lebar la kan...hactually..aku obses jugak la..obses terhadap blog..er..don't mistaken lak..bukan obses update..mood hupdate entri kadang-kadang je datang..hurm..


Aku lebih obses dalam bermain code-code gini..touch up sana sikit..sini sikit..garu kepala sikit..goyang-goyang tangan sikit..melalak dengar lagu sikit..itu belum kire main tampar-tampar dengan nyamuk..

Dan lagi satu...aku obses..teramat obses melampau-lampau..dengan facebook..err...bukan maksud aku keje on facebook 24/7..facebook tuh dah bosan..aku obses nak copy passssee interface facebook tu ha..

Actually..aku dah guna pun template facebook sebelum ni..tapi bila usha-usha kiri kanan depan belakang..ade something tak kena..something missing..tiap kali pandang..tak sedap hati..sebabnya...template tu..interface lama facebook..pehhh...kang ade yang cakap..eh..facebook tukar balik ke..kan tak pasal je..

So tengah-tengah pagi..aku guna khidmat google..godek sana sini..nah..terjumpa template interface yang baru...hape lagi..mula la operate template...ape mende template yang baru tak ade..aku touch up sikit...combine lama dengan baru..

Lastly...taaadaaa..jadilah template yang sekarang ni..kuikuikui..serius penat main dengan coding..aci kejar sana sini..tu belum error ntah macam-macam lagi..tapi..last-last..berbaloi giler...huhu..


P.S: Mato dah berpinar tengok code...adeh..

Bukan Eciz peh!!!!!!







jeles sebelum ni tak habis lagi, lu da bikin jeles baru gua?????????








arghhhhhhhhhhhhhhh! JELESSSSSSSSSSSS! mencik!
Bukan Eciz lu tau tak gua cemburu????//







kenapa mesti buat gua bertambah cemburuuuuuu?????????????///





mencik!
timhar pergh bro.. mantap.. sebijik wa cakap lu.. hihihi berbaloi main tampar2 dgn nyamuk..
timhar pergh bro.. mantap.. sebijik wa cakap lu.. hihihi berbaloi main tampar2 dgn nyamuk..
timhar pergh bro.. mantap.. sebijik wa cakap lu.. hihihi berbaloi main tampar2 dgn nyamuk..
Nureen nice blog..
agak sebiji jugak la mcm fb..
Da LovaC @Eciz and timhar

sorry la..td blogger punya comment macam bongok sikit...neway..thnx ye..^_^

Apa korang rasa..cuba tinggal pendapat sikit..paling kurang dua tiga baris pun cukup..jangan tinggal nombor telefon pulak..karang pakwe-pakwe anonymous ambil mengorat gua tak taw.

P.S: Komen yang ada link/url, gua delete direct, sorry, gua tak mahu blog gua dilabel google, blog spam.











Create an Ad

Sponsored

Disclaimer

Any attempt to copy my blog/ post(s)/ idea(s)/ identity(ies) and you shall ask me first. If not, you gonna be a dead meat.
*Note:If you think YOU stalking me, then you're stupid.

copyright © DaLovaC Tales 2010.

Any exchange link. Please fill the form here or here.

Feel free to email me : (Nanti gua rajin gua buat email.)

Extravaganza

Share on Facebook

Features Notes

Wishlist

Can delivery a good story
Publish My Own Novel
Married
My Own homeyyy

Links

Links

My Dearest Friends

My Blogroll

Ads

My Ping in TotalPing.com
More ads