gravatar

주셔서 감사합니다 , ありがとう To all of you..

 

          First of all, jutaan arigato, baie dankie [semperna Fifa 2010], dan gamsahabnida kepada semua yang sudi membaca blog saya yang tak seberapa ini.. jika ditengok-tengok balik..sikit je yang dikongsi..tapi terharu sangat banyak yang sudi mendengar celoteh aku dalam blog ini..

 

         Matlamat sebenar aku menulis blog ni sebenarnya nak cari kawan. Sebab dari pemerhatian aku..orang akan ikhlas bila soal meluahkan perasaan dekat blog..kalau nak buat double personaliti pun, sape pun tak tahu yedak?..so..saya harap la..sepanjang saya berblogging ni..ada yang anggap saya ni kawan..tak mampu jadi kawan rapat sampai peluk2 pun..kawan biasa-biasa pun tak pe..

 

          Untuk memeriahkan lagi entri ini..[kantoi tersasar lagi]..aku nak ucap terima kasih yang tak terhingga la yek..tambah-tambah untuk follower2 sekalian..tak kisah lah yang amal sikap “ I follow you,pulless follow back ke tidak”..aiman tak kisah lah yok...actually sepanjang saya berblogging ni..saya tak pernah nak amalkan gitu..yang menarik..follow la kan..rase yang tak de magnet tu..sory bebanyak la eh..camne Argentina main?ok?..aku minat carlos tevez ngn messi je..hehe..

 

           Tahniah dan terima kasih la sekali lagi..oleh sebab dah seratus.[okey,orang dah 1k dah tak bising]...bukan ape.nak hargai je...so saya nak select yang ke seratus tu nak pomot sikit dalam entri ni..tak banyak..dan sory..sory sangat-sangat kalau tak ade hadiah..sebab saya tak plan pun nak kasi ke hape ke..darurat jugak sekarang ni..yang ke seratus..jatuh kepada...[klik utk jadi sumo]

 

Blogger

KabaKoga

http://kabakoga.blogspot.com/

 

P.S: Korang sokong negara mana untuk Piala Dunia kali ni weyh?..aku tak de idea..he

Apa korang rasa..cuba tinggal pendapat sikit..paling kurang dua tiga baris pun cukup..jangan tinggal nombor telefon pulak..karang pakwe-pakwe anonymous ambil mengorat gua tak taw.

P.S: Komen yang ada link/url, gua delete direct, sorry, gua tak mahu blog gua dilabel google, blog spam.











Create an Ad

Sponsored

Disclaimer

Any attempt to copy my blog/ post(s)/ idea(s)/ identity(ies) and you shall ask me first. If not, you gonna be a dead meat.
*Note:If you think YOU stalking me, then you're stupid.

copyright © DaLovaC Tales 2010.

Any exchange link. Please fill the form here or here.

Feel free to email me : (Nanti gua rajin gua buat email.)

Extravaganza

Share on Facebook

Features Notes

Wishlist

Can delivery a good story
Publish My Own Novel
Married
My Own homeyyy

Links

Links

My Dearest Friends

My Blogroll

Ads

My Ping in TotalPing.com
More ads