gravatar

Tiga hari yang heaven..

     Rasa resah jangan kau percaya
Dalam hatimu (dalam hatimu)
Rasa resah jangan kau percaya (kata hatimu)

      Assalamualaikum dan salam sejahtera..penat sikit hari ni..kejar sane..kejar sini...haha..120km/j aku sapu naik motosikal..semua gara-gara nak rush balik makan..huuu..apa-apa pun tak perlu la kan 100% percaya kata hati..follow the flow better...

      Pernah kan..kita selalu terfikir nak lari jauh dengan orang lain..gi tempat yang orang yang langsung tak kenal..that feeling selalu datang time betul-betul kita rasa yang everything getting worse..biaselah kan..easier to run than solve it..tapi ape boleh buat...Allah uji dengan ujian yang ikut kemampuan hamba-Nya tanggung..walaupun kadang-kadang kita tak mahu pun benda tu terjadi..depan-depan nanti, maybe yang worse tu be the opportunity for something kan?..who knows..

Miss that moment deyh..mane satu aku?ntah..ha ha~
       
      Okey..sile abaikan gambar diatas..itu gambar time aku dinner time kat kolej dulu..it just another sweet moment la kire..haha..angan-angan~..ok..jangan tanya aku ape-ape sal gambar diatas..

      Actually..aku tengah lapar giler ni...ah ha..time parents kat rumah tak ada nak mengada pulak perut aku yang seorang ni..masa parents aku balik kampung ni la nak macam-macam..ngade macam tuannye jugak..oh tidak..itu tipu belaka..hehe..perut..sabar ye..haha~.

       Start hari ni..aku janji nak jaga diri sorang-sorang..mane tidak..aku tengah keseorangan dekat rumah..3 hari family aku semua balik kampung..harap-harap tak ade la keluar dark side aku time gini..changing myself..to be better..berdikari..dah beso..tak tahu jage dirik buat gapo belajar jauh-jauh..hehe..tak lama lagi nak kawen yedak?..[naaa..jgn harap aku nak kawen kalau study tak habis lagi..]

      Tiga hari diorang tinggalkan aku seorang-seorang dekat rumah..jadila pak guard untuk rumah sendiri..nak plan buat party..huish..sure kena lempang laju-laju kalau aku buat..tiga hari..heaven..tak ade yang nak berleter..budak ni la selalu berleter pun..kan2?..habis aku jap lagi..mane tidak..aku bangun lewat sikit..bergoyang habis katil adik aku lompat-lompat..kacau betul orang tengah mimpi drive Porsche..terus tak boleh sambung..

      Kepada penyokong spain tu..terimalah seadanye yedak..kene hentam dengan swiss..oohoi..terkelu torres yedak?..hehe..anyway..aku tak minat spain..ntah..kali ni punya Piala Dunia..macam tak terasa demam dia berjangkit dekat aku pun..kalau nak tahu result match camne..tengok la facebook..tiap kali gool..pasti ade pengulas punya!..ah ha..


P.S:  Result upu dah nak keluar..doakan aku ye..sebab...itu je yang menjadi pengharapan aku..adios~

Apa korang rasa..cuba tinggal pendapat sikit..paling kurang dua tiga baris pun cukup..jangan tinggal nombor telefon pulak..karang pakwe-pakwe anonymous ambil mengorat gua tak taw.

P.S: Komen yang ada link/url, gua delete direct, sorry, gua tak mahu blog gua dilabel google, blog spam.











Create an Ad

Sponsored

Disclaimer

Any attempt to copy my blog/ post(s)/ idea(s)/ identity(ies) and you shall ask me first. If not, you gonna be a dead meat.
*Note:If you think YOU stalking me, then you're stupid.

copyright © DaLovaC Tales 2010.

Any exchange link. Please fill the form here or here.

Feel free to email me : (Nanti gua rajin gua buat email.)

Extravaganza

Share on Facebook

Features Notes

Wishlist

Can delivery a good story
Publish My Own Novel
Married
My Own homeyyy

Links

Links

My Dearest Friends

My Blogroll

Ads

My Ping in TotalPing.com
More ads