gravatar

Tengoklah..

Sometimes I remember the darkness of my past,
Bringing back these memories I wish I didn't have,
Sometimes I think of letting go and never looking back,
And never moving forward so there'd never be a past.
          Kalau esok itu pasti ada untuk korang semua...tapi for sure semua tak berani nak gamble kalau libat nyawa..aku tak nak la main cross2 finger ni..sebab tu cara the elite..ada dakyah sendiri..tapi apa yang aku berani cakap, kalau Allah tak sembunyikan tarikh apa yang korang mati, sure korang buat jahat giler-giler then lagi seminggu ke..baru nak bertaubat..semua camtu masuk syurga ah kan..tapi sayang..Dia tu Maha Esa dalam segi perancangan..

          Alhamdulillah, takat ni..aku masih la bernyawa..bersyukur sebab masih mampu lagi menulis entri ni.tak tahulah macam mana perancangan-Nya untuk esok ke hape ke..siapkan diri sudah lah kan..

         Actually, aku tak tidor pun..baca kat sini kalau nak tahu..bukan ape..serius aku nak tergelak sepanjang aku tak tidur..bukan ape..sebab aussie kene belasah sepasal..4-0 babe..terbaek lah german..dari apa aku tengok dari second half yakni time german start menggila dengan gol..aussie lack of skill..baik dari segi tackle..mahupun nak def..serius lawak..tengok player diorang yang “teragak-agak” nak rampas bola..ni kan lagi nak attack..biarpun def giler bagai semua turun, tapi hampeh..masing-masing harap kat orang lain..mane tak..”ok..itu side dia..dia jaga..tanak campur”..last-last..hamek kau..

         Sudah-sudah pasal bola..time aku godek-godek blogsphere pepagi buta tadi..aku terover just senyum-senyum sendiri..pastu gelak sorang-sorang..ok..dalam bilik aje..aku tak boleh pamer aksi itu diluar..tanak nanti ada report aku terputus mana-mana..tengok sini ha..entah aku tak tahu sebab ape..asal baca je..ade buat aku tersenyum sorang-sorang..

        Disini aku nak state sikit lah pasal entri yang lepas-lepas yang mana mungkin la ada aku cakap pasal human behavior sikit..itu tak de kene mengena antara hidup atau mati..eh ade..cuma tak ada kena mengena dengan kes blogwar ke hape ke..aku cakap..aku nak terus terang apa yang tak puas hati bila mana ada certain blogger yang berlagak tak ingat dari mana dia berpijak..biarkan dia..kalau terasa ambil.tak terasa buat lagi..aku rasa nak tegur lagi..aku tegur..lantak lah.
         Actually, aku tak tahu menahu sikit pun pasal perang dingin air badak.neway..freedom of speech la kan?..
When you attack Black people, they call it racism. When you attack Jewish people, they call it anti-semetism. When you attack women, they call it sexism. When you attack homosexuality, they call it intolerance. When you attack a country, they call it treason. When you attack a religious sect, they call it hatred. But when they make fun of the Prophet Mohammed, they call it freedom of speech?

         Bercakap pasal freedom of speech..sini aku nak terangkan..blogspot ni senang je nak buat blog..hari ni engkau buat blog..nak hentam kerajaan ke nak hentam pembangkang ke..ape yang boleh aku cakap..dah bercambah yang cakap camni..biarlah sampai ada kena tangkap..macam Raja Petra..people will learn..tangkap sorang hari ni..esok akan bercambah mimik-mimik yang sama..sebab orang dah tahu nak suara hak masing-masing..bukan susah nak tangkap..trace IP je..tapi..percaya la apa aku cakap tadi..seorang je dah cukup untuk start “wave”..
         Oklah..ini cerita aku pulak..tadi camne bengong ntah..nak kata mamai tu..tak tidur..pening kot..turun tangga..terslide kaki sebelah lagi..alamatnya tercium lantai..nak cakap tak sakit..karang ada kata aku tipu..siap boleh guling-guling terjatuh..jatuh-jatuh tuh bukan ada yang tolong angkat..tolong...gelakkan ade la..tak guna tul adik..terus tak pening-pening..mane tak..sakit badan lagi dari pening..ciss..


P.S: sakit mulut aku weyh..tak tahu nak describe camne..berdarah habis gigi..

-____-b “good, that’s good”

Apa korang rasa..cuba tinggal pendapat sikit..paling kurang dua tiga baris pun cukup..jangan tinggal nombor telefon pulak..karang pakwe-pakwe anonymous ambil mengorat gua tak taw.

P.S: Komen yang ada link/url, gua delete direct, sorry, gua tak mahu blog gua dilabel google, blog spam.











Create an Ad

Sponsored

Disclaimer

Any attempt to copy my blog/ post(s)/ idea(s)/ identity(ies) and you shall ask me first. If not, you gonna be a dead meat.
*Note:If you think YOU stalking me, then you're stupid.

copyright © DaLovaC Tales 2010.

Any exchange link. Please fill the form here or here.

Feel free to email me : (Nanti gua rajin gua buat email.)

Extravaganza

Share on Facebook

Features Notes

Wishlist

Can delivery a good story
Publish My Own Novel
Married
My Own homeyyy

Links

Links

My Dearest Friends

My Blogroll

Ads

My Ping in TotalPing.com
More ads