gravatar

Perempuan.

       Universal. Tajuk aku amat universal kali ni..ape aku cakap ni..pendapat aku semata-mata.kalau ada yang rasa boleh buat sempadan..buatlah..kalau rasa nak komen..komenlah..aku tak pernah nak block any comment..just jadi urself sendiri dan tak perlu sembunyi-sembunyi..matang ok?.

Comel dari luar..dalamnye[peribadi]?

       Firstly...maybe for certain type je yang aku nak cakap..baik lelaki atau pun perempuan..tak perlulah nak pretend..kalau betul tak suka..cakap tak suka..tak perlu berbohong dengan diri sendiri..itu satu hal..satu hal lagi..bohong orang lain..dan kalau betul cakap nak try..try your best..bukan sekadar acuh tak acuh..aku paham..tak semua kita minat tu..minat kita..sebab aku benci gila bilamana at last.."sayang tak semestinya memiliki"..dah la..u just make that as your excuses..cuma aku boleh pesan..what goes around comes around..one fine day..what you did to that person..akan terkena dekat diri sendiri..sebab Allah tu Maha Adil.

       Perempuan memang..susah ditafsir..kalau sayang..cakap sayang..direct..tak perlulah guna kias-kias..lelaki tak paham..bila ada yang tak kena..semua tarik muka..sekali dua tak pelah kan..ni berkali-kali..fade up nak melayan..bukan apa..belum kahwin atau ada sebarang ikatan apa-apa lagi..dah nak mengedik tu apasal..tak boleh ke..masing-masing jaga perasaan masing-masing..kita tak suka pasangan kita tu buat macam-macam..macam tu jugak dia tak nak kita buat macam-macam..

      Dah lumrah..perempuan je..tengok muka..kalau ada rupa-rupa korea ka....perangai macam perogol bersiri pun layan..tapi kalau muka lelaki tu macam muka pecah tapi budi bahasa tinggi..fikir dua tiga kali jugak nak layan..don't lie..and don't make excuses yang cari hati..tetapi cakap rupa tu sebagai extra..sebab..rupa tu yang selalu diletak sebagai main priority kan?..manusia..never change..

      Terus terang aku cakap..its hard for me to put any kepercayaan kat those relationship...aku lagi better hang out dengan kawan-kawan..bab kawan perempuan..only a few..can be count..yang aku assume rapat pun..yang boleh cakap terbuka about feeling ke hape..sedangkan itu hanya kawan..kalau bab-bab yang segala macam lagi..aku dah..xde dah..yes..I admit I'm lonely..tapi aku bukan desperate nak perempuan..sebab aku lebih suka cari kawan untuk bercakap..dari nak jaga hati orang yang langsung nak kita kisah pasal apa dia rasa saja..


P.S: Be yourself..

Apa korang rasa..cuba tinggal pendapat sikit..paling kurang dua tiga baris pun cukup..jangan tinggal nombor telefon pulak..karang pakwe-pakwe anonymous ambil mengorat gua tak taw.

P.S: Komen yang ada link/url, gua delete direct, sorry, gua tak mahu blog gua dilabel google, blog spam.











Create an Ad

Sponsored

Disclaimer

Any attempt to copy my blog/ post(s)/ idea(s)/ identity(ies) and you shall ask me first. If not, you gonna be a dead meat.
*Note:If you think YOU stalking me, then you're stupid.

copyright © DaLovaC Tales 2010.

Any exchange link. Please fill the form here or here.

Feel free to email me : (Nanti gua rajin gua buat email.)

Extravaganza

Share on Facebook

Features Notes

Wishlist

Can delivery a good story
Publish My Own Novel
Married
My Own homeyyy

Links

Links

My Dearest Friends

My Blogroll

Ads

My Ping in TotalPing.com
More ads