gravatar

Kan dah cakap...semua sebab bola...

        Salam dan selamat sejahtera...dari semua yang saya leh tinjau..blogger-blogger semua makin hangat dengan isu semasa...dan lain tidak bukan..mesti la pasal Piala Dunia..yedak?..

        Masing-masing mula menunjukkan ciri-ciri kena demam..yang sebelum ni tak pernah berjaga malam..uih..
bukan main set alarm jam semata-mata nak bangun tengok bola..tak kurang yang stay up malam-malam..macam saya..tapi..mesti ada tapi punyalah..dah memang tiap-tiap hari stay up..sebelum Piala Dunia mula lagi pun dah stay up dah..stay up bukan tengok bola eh..tak minat sangat bola pown..lagipun sebab saya pakai jam overC..hehe...

        Sebenarnya, saya nak cakap kat sini..sikap sesetengah pihak aje..INGAT..sesetengah..saya tak cakap anda termasuk..tolong jangan perasan..sikap camne?..sikap yang letak alarm, stay up tiap-tiap malam..kerana bola..ade apa sangatlah dengan bola sebijik main kejar-kejar tuh eh..saya tanya diri sendiri..bukan anda..kita sanggup berjaga yedak?

Ha..ni aku support..

       Dulu match start elok2 sebelum maghrib..kes tangguh sembahyang usah dikira..bermusafir ke kedai mamak..buat jamak apelah tu encchik..sekarang..match start kul 10 camtu..so..tak ade kacau la kan..tapi saya nak sentuh “time” match kedua tu..kul 2-3 pagi..apa pasal eh..nak bangun tahajud sikit...giler punye liat..alarm diset langsung tak dengar..tapi time bola nak start je..dah siap terpacak depan TV...
He..paham tak?

        Biasalah tu..manusia yedak?..ibadat liat...dunia laju..ni saya tegur diri sendiri ni..tapi ape kata buat amalan bersama yedak?..kul 3 tu..memang dah elok sangat dah..untuk tahajud..apa salahkan..selang sehari..hari ni tahajud..esok bola..tak buat tiap-tiap hari pun..janji latih diri..kan bagus gitu...sebab ape..yela..nak bangun hari-hari biasa..harapan jela..so..dah tiba musim stay up ni..ambil la peluang sikit..

        Saya tahu..susah punye lah..sebab kita ni gila bola lagi..kalau tidak..dalam tv sure tak ada punya “makan bola, minum bola, tidor bola” yedak?

P.S: Malam ni negara mana lawan weyh...aku xtahu ni..huhu

Apa korang rasa..cuba tinggal pendapat sikit..paling kurang dua tiga baris pun cukup..jangan tinggal nombor telefon pulak..karang pakwe-pakwe anonymous ambil mengorat gua tak taw.

P.S: Komen yang ada link/url, gua delete direct, sorry, gua tak mahu blog gua dilabel google, blog spam.











Create an Ad

Sponsored

Disclaimer

Any attempt to copy my blog/ post(s)/ idea(s)/ identity(ies) and you shall ask me first. If not, you gonna be a dead meat.
*Note:If you think YOU stalking me, then you're stupid.

copyright © DaLovaC Tales 2010.

Any exchange link. Please fill the form here or here.

Feel free to email me : (Nanti gua rajin gua buat email.)

Extravaganza

Share on Facebook

Features Notes

Wishlist

Can delivery a good story
Publish My Own Novel
Married
My Own homeyyy

Links

Links

My Dearest Friends

My Blogroll

Ads

My Ping in TotalPing.com
More ads