gravatar

Hoyyeh,,hoyyyeh..


         Hai allz..assalamualaikum..tak banyak aku nak story kali ni..light entry aje rasenye kali ni..

Germany4:0Australia

Serbia0:1Ghana

Algeria0:1Slovenia







Upcoming matches:
Netherlandsvs.Denmark-14 Jun 1:30pm
Japanvs.Cameroon-14 Jun 4:00pm
Italyvs.Paraguay-14 Jun 8:30pm
* All times are South Africa Time
      Actually mende alah tu..korang boleh check sendiri dekat google..type je..today match fifa..atas sekali akan keluar..sekali dengan upcoming matches..tapi kalau ada mane-mane yang sesat ke sini..pastu tercari-cari kat mane nak tengok tu..bermanfaat jugak yedak?..

      Actually..bape banyak actually pun tak tahu..aku nak kongsi satu announcement..senang cakap..aku nak bagitahu..segala link yang aku buat list dulu..aku dah transfer kat site blogroll khas untuk aku refer nanti..ini bukan apa, aku just nak kurangkan sikit 'berat' yang terpaksa ditanggung untuk process linking tu..lagi pun..senang sikit aku nak buka kalau ada entri baru-baru yang korang buat..al maklum..susah sikit nak buat blogroll kat sini..space aku terpaksa kurangkan..tak nak scroll sampai bawah-bawah..

       Untuk maklumat lanjut..sila refer announcement yang aku letak dekat sidebar atas kiri blog ini..kalau malas sangat..al maklum baru lepas blogjogging..tekan sini je..senang je ha..ikut je step-step tu..tak pun tulis komen kat sticky post tu pun tak mengapa..lagi banyak nak kongsi..lagi bagus..mihahahha..sebab aku dah malas nak refer kat chatbox dah..kalau ada yang tinggal kat chatbox, mane tahu terlepas pandang yedak?.


korang minat lagi ke kalau paris hilton ni gini?wakkaka


P.S: Jangan pandang bende lain..tapi aku tahu korang masih suci yedak?.
P.S 2: Majulah dunia blogger dengan ikatan ukhuwah..Salam kenal dari HyperPlasma^_^

Apa korang rasa..cuba tinggal pendapat sikit..paling kurang dua tiga baris pun cukup..jangan tinggal nombor telefon pulak..karang pakwe-pakwe anonymous ambil mengorat gua tak taw.

P.S: Komen yang ada link/url, gua delete direct, sorry, gua tak mahu blog gua dilabel google, blog spam.











Create an Ad

Sponsored

Disclaimer

Any attempt to copy my blog/ post(s)/ idea(s)/ identity(ies) and you shall ask me first. If not, you gonna be a dead meat.
*Note:If you think YOU stalking me, then you're stupid.

copyright © DaLovaC Tales 2010.

Any exchange link. Please fill the form here or here.

Feel free to email me : (Nanti gua rajin gua buat email.)

Extravaganza

Share on Facebook

Features Notes

Wishlist

Can delivery a good story
Publish My Own Novel
Married
My Own homeyyy

Links

Links

My Dearest Friends

My Blogroll

Ads

My Ping in TotalPing.com
More ads