gravatar

Cukai Jalan Mati + Cuak Geran Motor Hilang + Langkawinye post terbantut..


         Nah amek kau..aku bedal tajuk entri tiga tema sekaligus..buat apa jimat ruang kan..huhu..saje nak kasi panjang-panjang..If aku up entri yang sikit-sikit nanti..cam..tak pro lak..adeh..pro ke sekarang ni..ntah..lala~.

       First of all..sory la ye..sejak kebelakang ni..aku sibuk..semua tu menyebabkan aku terpaksa away dari laptop..eh2..dari blog..sebenarnya, aku banyak nak menulis lagi ni..banyak giler point tertunggak..macam post entri pasal langkawi trip tuh..terbantut..tulis sekerat..macam-macam halangan..[padahal sengaje..lalala]..


      Biar aku nak bercerita sikit..tak banyak..satu entri je..mihaha..ok2..semalam..time mamun-mamun sebab tidur tengah hari..bangun-bangun terus aku terjah pintu rumah nak keluar..lepas tu..aku lak kena terjah dengan persoalan.."Tu..roadtax dah mati tu..nasib baru semalam..nanti pi renew..".."ok.."..ayah aku sambung lagi..." Nak renew roadtax kena ada geran...geran dulu mana?"..
Tak de kene mengena..saje aku rindu nak maen..lalala

      Eks...geran?..geran amende?..aku cakap kat dalam diri la..biase la kan..mamun lagi...>.<...
"geran mana satu.."[kasi gempak sikit..bajet ada 50geran aku simpan]..
" yang awal3 dulu..time beli motor tuh.." 
"Adeila..bukan tinggal kat rumah ka.."
" Hang jangan duk kata hang bawak motor kat KL nun tak bawak geran.." mak aku menyampuk..eks..

       Gapo lagi..aku bukak langkah seribu lari naik bilik..selongkar habis almari..kotak-kotak baju..dah start cuak gila..seriooooooooooooooous aku lupa aku letak mana..dah habis aku selongkar..ape lagi..selerak habis...macam tongkang pecah tenggelam timbul balik...

       Time tu..parents aku dah keluar..gi amek adik kot..aku hantar la message cakap..geran dah hilang..dah habis cuak giler cipan la time tu..takut kena marah..kena marah sepasal..duit lagi..haru...so..lepas aku hantar message..aku duduk-duduk cuba teringat balik time dulu-dulu..er..aku letak sekali xray ke..giler gapo kalau aku letak sekali..sebab xray tu aku dah tinggalkan dekat appartment time checkout hari tu..alamek..apo lagi..lagi la cuak bai...

        Malam semalam..aku tengah sibuk dengan layanan mesra pengguna-pengguna fb dengan ym...tiba-tiba mak aku dengan slambernye hulur geran tu..aku dah nak cakap bukan-bukan..zzzz...aku punya la susah-susah cari..selongkar habis..dah putus idea nak cari mana..siap keluar statement "hilang"..last2 slamber je mak aku cakap " Ni ha..ayah simpan.."..

      What the heck..

Apa korang rasa..cuba tinggal pendapat sikit..paling kurang dua tiga baris pun cukup..jangan tinggal nombor telefon pulak..karang pakwe-pakwe anonymous ambil mengorat gua tak taw.

P.S: Komen yang ada link/url, gua delete direct, sorry, gua tak mahu blog gua dilabel google, blog spam.











Create an Ad

Sponsored

Disclaimer

Any attempt to copy my blog/ post(s)/ idea(s)/ identity(ies) and you shall ask me first. If not, you gonna be a dead meat.
*Note:If you think YOU stalking me, then you're stupid.

copyright © DaLovaC Tales 2010.

Any exchange link. Please fill the form here or here.

Feel free to email me : (Nanti gua rajin gua buat email.)

Extravaganza

Share on Facebook

Features Notes

Wishlist

Can delivery a good story
Publish My Own Novel
Married
My Own homeyyy

Links

Links

My Dearest Friends

My Blogroll

Ads

My Ping in TotalPing.com
More ads