gravatar

Cerita minat aku..

        Salam and have a nice day to all..ok..a bit weird.."have a nice day" commonly used waktu orang dah nak berpisah or ucapan common selepas bye-bye..ok cukup untuk a weird penerangan untuk a weird intro..
Jangan ambil contoh perangai gini kalau taknak kena lempang laju-laju.


        Anda kenal nama watak kartun diatas?..kenalkan Cloud..and this blablabla..and this Tifa..kenalkan blablabla..my readers..hehe..jangan marah..nanti cepat tua..bytheway..nak tahu macam mana muka anda kalau cepat marah?..klik sini..ok?..jangan ketawa..itu wajah anda sendiri...buruk ke tidak..hati sendiri menilai..

        Apa minat korang dalam seumur hidup?..main farmville? merempit? tulis novel [ohh..aku terasa..]?...makan sambal belacan?..tiap-tiap orang ada minat tersendiri.tapi sejauh mana setia dengan minat tu..semua bergantung..jangan bergayut..minat itu sendiri terlampau vast..kadang-kadang orang minat blogshop..pada aku..banyak duit tak pe la..kalau miskin macam aku..ada blog je..shopnye tak de..tengok saje jelah..

        Aku minat anime..anime ape..wallahuallam..semua anime aku main sapu..sumpah aku cakap..gundam bosan..oh..jangan marah aku die hard fan gundam..mungkin sebab genre camtu je kot..sama jugak transformer the series..gila bosan..tapi bila transformer yang macam real tuh..akulah orang yang beli tiket wayang tengok sampai empat kali..anime yang cute miut je yang aku tengok..contoh k-on.,naruto,[ada  propaganda the elite], bleach dan lainlain...dan jugak final fantasy..
Sebelah baik,sebelah macam syaiton[jahat]..normal kan?
        Sebab aku lebih suka tengok final fantasy dari upin ipin ialah..grafik..yaa ampun..gratis bangat dong..dengan kata lain..terbaik..kalau korang pernah tengok..pergh..effect rambut..waklu..kemas..nampak sehelai demi sehelai ditiup angin..kalau dia tunjuk dekat mata..bulu mata pun nampak realistik..tak macam upin ipin..mana ada bulu mata budak kepala besar dua orang tu..ok..jangan saman aku..comparison yang nyata..he he..[tapi aku suka tengok budak kecil tu menyakat orang..ha ha ha~]

        Lagi pun..watak dalam final fantasy..hensem bai..ok..itu bukan bermaksud aku ghey..cuma nak cakap..pandai diorang create 3D tuh..contoh..tifa..cuit miut, lawa, cantik je..kalau betul-betul real..dah lama aku propose jadi awek aku..sila jangan jeles..kalau dah dapat..aku suruh pakai tudung dulu..sila jangan jeles lagi..lagipun si tifa tu ganas la jugak..asyik melompat sana sini...tak macam kak ros dalam upin ipin tu..[kak ros, jangan marah aku,nanti dah tak manis..]

       Kalau korang berminat..silalah cari cerita ni ye..Final Fantasy VII: Advent Children..walaupun cerita ni agak ntahhapehapentah..tapi boleh lah untuk ditonton dah difahami..sebolehnye jangan bagi budak-budak tonton..bukan sebab 18SG ke hape..karang diorang gelak tak ade motif..pastu buat muka blur..then keluar lah bermacam-macam soalan..abang/akak, mende alah tu untuk hape..korang jugak kena banyak menjawab macam aku kena..


P.S: Majulah kartun untuk malaysia..adios~

Apa korang rasa..cuba tinggal pendapat sikit..paling kurang dua tiga baris pun cukup..jangan tinggal nombor telefon pulak..karang pakwe-pakwe anonymous ambil mengorat gua tak taw.

P.S: Komen yang ada link/url, gua delete direct, sorry, gua tak mahu blog gua dilabel google, blog spam.











Create an Ad

Sponsored

Disclaimer

Any attempt to copy my blog/ post(s)/ idea(s)/ identity(ies) and you shall ask me first. If not, you gonna be a dead meat.
*Note:If you think YOU stalking me, then you're stupid.

copyright © DaLovaC Tales 2010.

Any exchange link. Please fill the form here or here.

Feel free to email me : (Nanti gua rajin gua buat email.)

Extravaganza

Share on Facebook

Features Notes

Wishlist

Can delivery a good story
Publish My Own Novel
Married
My Own homeyyy

Links

Links

My Dearest Friends

My Blogroll

Ads

My Ping in TotalPing.com
More ads