gravatar

Salah ke?...[Part 1]


        Tak ade ape sebenarnye nak cite...tambah-tambah lagi pepagi gini...otak sejuk doe..leh muscle cramp gini..eks..ade kaitan ke...muscle tangan untuk menulis?..

        Macam-macam jugak yang aku lalui semalam a.k.a kelmarin yang bertarikh 14 May 2010..so citer berperingkat la eh..

        Seperti rutin-rutin biase dikala menjelangnye hari raya jumaat. Lepas semayang jumaat..direct makan terus mandi kali kedua then gerak ke library awam..sebab ape hari jumaat aku kejer lepak dekat library tuh? bukan sebab rajin bace pown..sebab rajin nak mendapat ilham..


        Selalunya aku habiskan masa untuk menulis entri baru ataupun menulis kesimpulan bagi khutbah yang aku dengar..ditambah satu atau tiga page untuk novel yang tengah aku karang..ntah..condition time tu..extra silent kot..sebab tu macam air je keluar untuk novel..

       Dan seperti kebiasaan..time datang je..satu je dalam kepala..ade plug lebih ke tak hari ni..ha ha ha..gi library berebut plug je ngan pengguna library yang bawak laptop time tu..kalau tak ade..bace buku jela..bajet rajin sambil usha-usha plug kosong nak cucuk untuk laptop..pastu dah dapat..start karang la ape patut...

       Tadi lepas balik direct gi teman kawan aku hantar makanan kat awek die yang naek ketapi dari Perlis sampai mane ntah aku tak pasti..malas nak tanye..tapi for sure tempah katil..pastu aku teringat balik...sesi flashback tak pasal-pasal..teringat time aku balik dari KL Central direct ke Alor Star..mak ai..sardis kot..

        Time tu aku dengan kawan aku..syahrul namanya..aku bayang katil ok la..tengok cam keranda..sempit..silap aku tak ambil executive bedroom..kalau tak..alamat tido sampai ke hadyai la..biase la..pengalaman orang first time naek keta api jarak jauh..selalu dari subang jaya ke kl central aje..itu pown naek komuter..bukan express2 punya...

         And then, oleh disebabkan kelaparan melampau-lampau, kitaorang singgah la dulu makan KFC..aku dah bajet nak amek spicy..sekali tak ade...dah tukar..sejak biler tukar aku tak tahu..[nampak sangat tak makan KFC lame dah]..yang ade original dengan blackpaper..oleh sebab itu first time jgk..aku pown tempah dua ketul..mak ai..laen macam je rase..pergh..terpaksa habiskan dua ketul yang beso lak tu...

         So...salah ke aku gi amek spicy a.k.a yang diorang tukar jadi blackpaper..pedas die laen macam..geli tekak kot..temanye..aku dah tak berapa suka blackpaper..mane aku nak hantar bantahan suh tukar balik menu spicy tu eh..


P.S: Pedas die laen kot dari spicy yang dulu..er..lebih kepada panas dari pedas..eeeww

Apa korang rasa..cuba tinggal pendapat sikit..paling kurang dua tiga baris pun cukup..jangan tinggal nombor telefon pulak..karang pakwe-pakwe anonymous ambil mengorat gua tak taw.

P.S: Komen yang ada link/url, gua delete direct, sorry, gua tak mahu blog gua dilabel google, blog spam.











Create an Ad

Sponsored

Disclaimer

Any attempt to copy my blog/ post(s)/ idea(s)/ identity(ies) and you shall ask me first. If not, you gonna be a dead meat.
*Note:If you think YOU stalking me, then you're stupid.

copyright © DaLovaC Tales 2010.

Any exchange link. Please fill the form here or here.

Feel free to email me : (Nanti gua rajin gua buat email.)

Extravaganza

Share on Facebook

Features Notes

Wishlist

Can delivery a good story
Publish My Own Novel
Married
My Own homeyyy

Links

Links

My Dearest Friends

My Blogroll

Ads

My Ping in TotalPing.com
More ads