gravatar

Matang dengan kerja?

[Mode: Alan Walker - Sing Me To Sleep]


Hi, long time not posting here. Dah lama gua tak luah dekat sini. Dah lama gua tak cakap dekat sini. So here I come. Gua cuba untuk mudahkan bahasa untuk mudah dihadam. Shall we start now?


Basically, working with people are more fag thing. I don't really know if any of you can handle it well. Seem gua more comfortable work with machine, because why? Machine not suck and problematic like some human. Sebenarnya gua tak boleh deal dengan manusia retard. I dont like drama like some like to do so when working. At certain point gua mampu lagi handle, tapi dah sampai nak dajalkan orang, memang gua mark and avoid to talk too.

Sorry this posting gonna be full about me and my working experience. Day by day, time by time, dalam kepala gua bila masuk kerja, when I can finish this and go home and when I can get a new job. Clearly I'm not interested to work anymore and crystal clear that kerja dekat tempat gua ni stressful. Di mana majikan cakap macamni, masing-masing dah lama, around 1 years and some more, then you should can handle more job than before. Gua urut dada jugaklah masa dengar tu, gaji aka reward pun tak pernah nak naik, but day by day request adding kerja macam bangang lagi. Sometime macam, eh gua ni dah sampai tahap senior ke sampai macam-macam letak atas kepala padahal jawatan kuli je.



Hah. enough pasal kerja. Actually gua dan beberapa kawan yang lain plan for a vacation. Where? Bandung Indonesia. Well, jakuness lah sikit since tak pernah travel jejauh. Tak pernah ada experience naik kapal terbang. A bit excited. The trip will be on April 2017. Yes. Lambat lagi. Well, boleh la jadi reward to myself sikit. Asyik tengok orang lain je pergi trip jejauh. My bad a bit jealous there.

Lately payah sikit nak tulis apa-apa dekat facebook, yalah, gua tulis, orang lain pulak terasa. So nak tak nak blog ni jelah jadi tempat gua membebel. Twitter? that part let it be secret. Dan gua sekarang tengah aktif cari kerja baru, maybe rezeki tu dekat tempat lain, siapa tahu bukan? So kalau lu ada tau ke mana-mana tempat ada open vacancy, bolehlah komen sikit, letak email sekali tak hape, nanti gua personally email lu. Thanks btw cause read this piece of thought yang merepek. Heh

Last but not least, muach ciked. Kbye.
















P.S: Masa kerja ni lah baru lu kena mana kawan mana lawan. Yang kawan tu pun belum ada dengan lu masa lu susah hadap maki bos. Yang kawan tu jugak kadang gelak dan sebar yang buruk belakang lu. Well, I miss experience bergaul dengan geng bijak pandai yang tak pernah downkan orang lain but support you to raise with them.

Apa korang rasa..cuba tinggal pendapat sikit..paling kurang dua tiga baris pun cukup..jangan tinggal nombor telefon pulak..karang pakwe-pakwe anonymous ambil mengorat gua tak taw.

P.S: Komen yang ada link/url, gua delete direct, sorry, gua tak mahu blog gua dilabel google, blog spam.











Create an Ad

Sponsored

Disclaimer

Any attempt to copy my blog/ post(s)/ idea(s)/ identity(ies) and you shall ask me first. If not, you gonna be a dead meat.
*Note:If you think YOU stalking me, then you're stupid.

copyright © DaLovaC Tales 2010.

Any exchange link. Please fill the form here or here.

Feel free to email me : (Nanti gua rajin gua buat email.)

Extravaganza

Share on Facebook

Features Notes

Wishlist

Can delivery a good story
Publish My Own Novel
Married
My Own homeyyy

Links

Links

My Dearest Friends

My Blogroll

Ads

My Ping in TotalPing.com
More ads