gravatar

KL- UIA PJ aku datang...[Part 2]

bersambung...
        Keesokan harinya..22 May 2010 tuh..adik aku kene daftar kat UIA PJ..so..petang jumaat tu..kiteorang decide nak g tengok jalan dulu..so..bertolak la petang tu..dan.....dan....tersesat lagi..ceit..>.<... dua kali dalam sehari..terbaek la~~...


        Yang agak tak boleh blah tu..bawak sekali pakcik aku yang menetap ka kajang tuh..leh jugak tersesat...haila...dan semestinya dibantu oleh mende alah GPS tu lagik..mane tak sesat....-_-... pusing punya pusing..dah habis ikhtiar..siap termasuk dalam taman ape ntah..so..berhenti tanye orang yang ade kat situ..padahal aku dah kol tanye kawan aku..die cakap area UM..tapi..nak wat camne..ayah aku tanak caye...tak leh buat ape..


        Dipendekkan cite..sampai la kat situ..sampai-sampai dah  orang azan maghrib..ape lagi..terus pecut balik kajang la...nasib baik sempat maghrib...


------------------------------------------------------------------------

        22 May 2010..pagi tuh cam biase..siap-siap..pukul 7.20 pagi camtu..bertolak dari kajang..since kul 8 dah kne ade kat sane..so..slow-slow drive..semalam makan masa banyak giler..tapi hari ni..giler kejap je sebenarnye..semuanya sebab sesat punye pasal..beng tul GPS..adeila..so.....kiteorang cam biasa untuk hari-hari pendaftaran....amek no...tunggu giliran..bosan tu..memang giler bosan la..nak wat camne..tunggu je..

        Tapikan..best la kot..bagi aku la..suasana kat situ..masuk-masuk rase macam aura laen je..serius selesa..dan yang paling-paling aku respect giler la..ayu seyh pempuan-pempuan yang jage time hari tu..ha..bukan maksud aku mak guard..tampo kang..maksud aku..petugas-petugas aka student kat situ jugak..sejuk je hati tengok..kalaulah isteri aku camtu..huhu..berangan nak kawen lak..adeh..

        Tudung labuh je semua..cantik-cantik..sejuk je mata memandang..ha..aku bukan stalker ye..aku terpandang je..dah tak tahu nak buat ape time menunggu tu..terpandang la kan..>.<...[nak isteri camtu..tak kire..]..

       Kiteorang tak dibenarkan masuk sekali time mendaftar..so..tunggu je kat luar..dah tu..siap daftar..dah tahu block mane adik aku kene masuk..kiteorang yang laki-laki ni semua pergi la angkut barang..time nak patah balik dengan beg besar gedabak tu..mak aih..baru aku perasan ade tangga tinggi giler..pehtu dah angkat sampai atas..dalam hati aku..pergh..hebat gak aku leh angkat beg tu..hehehhe..=p

       Adik aku tu pempuan..so..roommate die sure pmpuan jgak..yang tak leh blahnye..time aku lepak kat katil adik aku sebab penat angkat barang...diorang pown masuk..pergh..segan giler la weyh..dari loghat..aku leh taw..sorang dari terengganu..sorang dari gombak [padahal diorang yang cakap]..he..comel jugak..lalala~

       So dah siap-siap semua tu..kiteorang siap la nak balik..ke kajang..ambil barang..then direct ke kedah..sebab ahad tu dah parents aku kne g mengajar..alhamdulillah la time balik tak sesat lagi..hehe...

       Dah sampai rumah...jadi lak mende paling kelakar..adeila..tak leh blah gak yang tu..nak tahu...korang bace kat sini...itu je story sepanjang aku g hantar adik aku dekat UIA PJ tuh...asam garam kehidupan je kan?..


Bawah ni aku selitkan sikit gambar yang sempat disnap.huhu..
Mende alah gps tuh yang kasi sesat..ceit..
Ni adik aku yang second last..nak sangat ambil gambar gitu..aku up kat blog terus..haha!
Antara parents yang datang awal time pendaftaran tu..
Ta'aruf Programme..
Adik aku dengan mak aku tengah kemas barang..


P.S: Bile lak aku nak sambung belajar ni..asyik kat rumah je..cepat la sikit UPU  oi...letey dah eden..moga-moga tak sesat lagi..haila...haru sungguh..

Apa korang rasa..cuba tinggal pendapat sikit..paling kurang dua tiga baris pun cukup..jangan tinggal nombor telefon pulak..karang pakwe-pakwe anonymous ambil mengorat gua tak taw.

P.S: Komen yang ada link/url, gua delete direct, sorry, gua tak mahu blog gua dilabel google, blog spam.











Create an Ad

Sponsored

Disclaimer

Any attempt to copy my blog/ post(s)/ idea(s)/ identity(ies) and you shall ask me first. If not, you gonna be a dead meat.
*Note:If you think YOU stalking me, then you're stupid.

copyright © DaLovaC Tales 2010.

Any exchange link. Please fill the form here or here.

Feel free to email me : (Nanti gua rajin gua buat email.)

Extravaganza

Share on Facebook

Features Notes

Wishlist

Can delivery a good story
Publish My Own Novel
Married
My Own homeyyy

Links

Links

My Dearest Friends

My Blogroll

Ads

My Ping in TotalPing.com
More ads