gravatar

I'm back...


         Hehe...sejak agak seminggu aku tinggalkan blog ni..aku akan nampak kemerosotan mendadak..ceit..bajet macam hot je lak>.<..

         Banyak nak cerita ni..simpan-simpan dulu..slow-slow aku cite..ada yang bombastic..ada yang fantastic..keke..entri ni aku tak cite lagi..a bit briefing..ceit..hahaha..

          Lebey kurang seminggu...aku tak sure ade orang yang tertunggu-tunggu nak bace..terperasan lak ade orang bace kan..neway..thnx lar sape-sape yang sudi jadi silent reader kat blog kosong aku ni..

         Agak macam terkujat jugak la bile aku tengok analytic nuffnang..bkan sebab ade buffer ke ape..tak...just tengok kunjungan..sebab earning tu bagi aku belakang kira..kalau ade rezeki..ade la..janji halal..bab visit tu..ade sehari aku tengok..sepi tak ade orang bace..haha..macam penting lak kan..tak pe2..tak marah pown..=p..


        Lepas lame tak tulis..entri ni aku rase..nak jadikan entri luahan perasaan je..tak banyak..sikit pown jadi..ntah kenape..jangan tanye..Sila dapatkan info pasal hot air balloon yang akan diadakan di Kedah nanti..ek..termasuk iklan lak..hehe..part tu..nanti aku cerita jugak..ok?..

        Dah lame aku tak balik kampung..serius lama..so bila dapat gi langkawi hari tu..macam heaven sangat..serious..memory mase kecik dulu..time pergi ngn family jumpa atuk..nenek..terbayang-bayang..ntah cam ne..moment time raye kat langkawi datang..clear sangat..gi mandi dengan family..gi kutip kepah tepi laut..

          Even the moment naik kereta cable pun still macam baru kelmarin je rase gi dengan family even dah berapa taun mende tu berlalu..bile ingat balik..macam nak nangis jugak..sweet...tapi sekarang..dah jarang balik sana dengan family...entah..zaman dah berubah maybe...

         Aku ingat lagi...time aku kecik..dalam darjah 3 camtu..ayah aku bawak g kat tepi laut..ade batu banyak..ayah aku g mancing..aku just follow...naik moto..aku main-main air dekat tepi-tepi batu tu..best..sangat best...dan aku masih ingat..aku terjatuh kat batu tu..habis calar belakang-belakang..haha..budak-budak..buas la katekan..tapi aku tak cakap pun jatuh..hehe...

         Nanti aku cite lagi part-part langkawi dalam entri lain..dulu dengan sekarang..ape yang sebenarnye aku nak luahkan..time aku gi dengan kawan-kawan hari tu..ade la sorang ni..kawan kepada kawan aku..aku tak kenal pun...dipendekkan cite..maybe la kot die dok observe aku..haha..die terkeluar cakap.."korang ni bising la, tengok ___ tu..diam je.." memaksudkan aku la tu...eks..ade jugak ke orang perasan..haha..

        Ape-ape pun..thnx la ye take note about that..yep..aku bukan pemalu..tetapi seorang pendiam..sebab tu aku tak banyak kawan..serius aku cakap..maybe la kot..aku tak macam dulu..senang tegur orang itu..orang ini...sekarang pown same je..but..aku rase..aku better diam tak bercakap...

       Maybe la kot..aku di asuh camni..tapi diam tak bermaksud tak memberontak bile orang buat tak elok kat aku..I will be silent killer..cey wah..tak de la..prinsip aku senang je..bile aku tak kacau orang..aku harap orang tak kacau hidup aku..n vice versa la ye..

       Bagi aku..if korang nak berkawan dengan aku..silekan..tapi aku cakap siap-siap..aku tak banyak bercakap..so..jangan assume aku tulis banyak-banyak memberi maksud aku suka bercakap..maybe la kot..aku well express through writing rather than speaking..and I'm lack of that skill..

       Kadang-kadang tu..aku rase macam betul je ape yang Hlovate sampaikan dalam novel-novel die...aku maybe sekat orang lain untuk masuk dunia aku..maybe sebab-sebab pengalaman..serik..mungkin..tak kisah la dari segi berkawan atau any relationship...aku bukan seperti mereka-mereka..dah serik dengan istilah pertemuaan dan dinoktahkan dengan perpisahan..aku..tak nak..rase...kehilangan..

       Maybe jugak aku dalam phase mencari...tapi ade ke yang akan selesa dengan cara aku..maksud aku..dunia sunyi ni..aku tak pandai nak hiburkan dunia orang lain..bukan bermaksud aku tak ade kawan..byk je yang online kat YM selalunye..tapi..bukan semua aku pernah cakap dengan dorang..just cakap add..kenal sape name..skg kat ne..then..itu jela kot..then..tak tegur dah...it's weird..kan?..tapi bile aku ada any conversation dengan sape2 kat ym list tu..it's mean..I need someone to talk with me..I'm..weird...

       Aku rase..aku lagi better bile isolated..macam..comfortable lagi..yes..boleh je berada dalam khalayak ramai..tapi..perasaan comfortable tu..susah la nak ada..I love to create wall around me..macam hlovate cakap..dinding tu bagi kita menyekat kesedihan..tapi at the same time..dia menyekat kebahagiaan..yep..that what I feel..loneliness now half of my life maybe..

       Aku tahu orang asyik kisah sal pasangan dorang je..mybe it's not the time yet..kalau boleh..aku sayang dia..dia sayang aku..dah serik kot..when it's about two hearts..means..everything about sharing..bukan time susah je ke..or senang je ke..itu baru relationship..aku tak tahu la kot..sejauh mana batu-batu yang aku buat dah setakat ni..so..jangan marah if I'm not good to be friend ke..or else ke..

     Till then..itu jela kot...sesi pasal aku..sory kalau bohsan bace pasal aku..sebab aku tak ade kawan nak cakap pasal hal ni..sebab tiap kali ada yang tanya..aku akan jawab.."Nothing."..


P.S: I'm what I'm....
   

Apa korang rasa..cuba tinggal pendapat sikit..paling kurang dua tiga baris pun cukup..jangan tinggal nombor telefon pulak..karang pakwe-pakwe anonymous ambil mengorat gua tak taw.

P.S: Komen yang ada link/url, gua delete direct, sorry, gua tak mahu blog gua dilabel google, blog spam.











Create an Ad

Sponsored

Disclaimer

Any attempt to copy my blog/ post(s)/ idea(s)/ identity(ies) and you shall ask me first. If not, you gonna be a dead meat.
*Note:If you think YOU stalking me, then you're stupid.

copyright © DaLovaC Tales 2010.

Any exchange link. Please fill the form here or here.

Feel free to email me : (Nanti gua rajin gua buat email.)

Extravaganza

Share on Facebook

Features Notes

Wishlist

Can delivery a good story
Publish My Own Novel
Married
My Own homeyyy

Links

Links

My Dearest Friends

My Blogroll

Ads

My Ping in TotalPing.com
More ads