gravatar

Dua lelaki berbaju besi..dari kaca mata aku..


        Pelik je kalau dah di translate..hehe..saje kali ni aku nak ratekan cite ni..walaupun tak diiktiraf sebagai pengkritik filem..tapi nak jugak aku komen..aku tahu saja nak buat review filem yang dinanti-nantikan ramai kat pawagam yang orang sanggup bersesak-sesak macam tengok transformer..walaupun agak terlambat bagi aku..tapi it's better late than nothing..lalala~

        Sebelum aku komen lebih lanjut..aku nak cite sikit pasal suasana kat tempat aku pergi tengok tu..of course la wayang..maybe la time aku pergi tu..time orang masih lagi kat office..hari ahad..kedah kerja..so..maybe lengang habis la..


        Masa aku sampai..aku dengan kawan aku ni dalam otak dah cakap..sure ramai..sure kena beratur..so..terus plan nak g tengok tiket sebelum gi makan..mana tahu sempat ke..sampai-sampai je..pergh..lenggang habis..macam tak mendapat sambutan je kat sini...aku sampai tu..2.10..2.05 dah tayang..so..aku tengok next session...kul 3..potong scenes makan...so..masuk2..pergh...banyak seat kosong jugak..memang sah..tak dapat sambutan...

Hoho..mane satu korang nak?
          Aku bukan ape..dulu tengok dekat summit..pergh..time filem-filem yang dinanti ramai tambah lagi yang macam superhero ni..sure akan beratur panjang la nak beli tiket..walaupun pergi time tu..lum tentu dapat tiket untuk next session..aku ingat lagi time nak tengok transformer..gila berpusing-pusing line beratur tu..walaupun dah masuk hari ke 4 tayangan..tengok tempat jugak kot-___-

        Iron man 2 kali ni bagi aku..apasal banyak sangat lawak weyh..diorang nak tukar jadi filem komedi ke hape..aku yang ingat dari awal gempak je...tapi..agak suam-suam kuku je cite...aksinye agak kurang la..bukan tak ade...lebih kepada komedi RIAK nak mampus...

        Pastu scenes orang jahat muncul pun..suam-suam kuku je..cuma leh tahan la cemeti letrik tu...pelik jugak aku..asal diri dia tak pakai baju tak kena renjatan letrik pun..haha..over sangat pemerhatian aku..pastu cara jahat mati pown tak berkaliber langsung..asal nak kalah je bom diri sendiri..semua cite mesti camtu ke...-___-

        Yang coolest pown pasal cite ni..ape lagi kalau tidak bukan makmal dia tu..gempak jugak la..siap leh bina cyclotron dalam makmal tu semata-mata nak buat new element..dahsyat...er..mungkin dah ade kot teknologi camtu..main tarik-tarik tangan atas angin leh buang sampah dalam tong sampah..hehe..of course la virtual punya sampah..takkan betul lakkan..

        Statement aku dekat status facebook ari tu macam kena sangat la dengan cite ni walaupun aku tak tengok lagi time tu.." Bila manusia obses terhadap teknologi.. "..lebey kurang la bunyi..bile jadi camtu..die je ade teknologi tu..riak la..manusia...pastu...asal teknologi je..semua nak taruk dekat military defense..kenape eh..aku pown tak paham..

        Dalam cite ni..tengok je war machine punya suit..pergh...gile modify habes..taruk macam-macam bagai nak rak..kalau leh nak jadikan tank macam dron tuh..dahsyat tul modify..tapi yang kelakor nye..part greatest weapon tu director pandai kasi lawak habis...ntahhapehapentah...

        Pasal reactor tenaga nuklear dekat dada tu..memang giler jugak la..walaupun itu teknologi asal dari Iron Man 1st dlu..tapi aku tertarik dengan dialog satu watak tu..reactor nuklear saiz bateri AAA..mak ai..tak over load ke tenaga kalau taruk dekat laptop ni..hoho...ape-ape pun..cite ni penuh dengan konsep fizik yang amat-amat menarik la bagi aku...
Gaya santai habis lah-_-

        Itu aje aku rasanya nak taruk dalam review sal cite ni..mungkin la pendapat orang lain akan lain dari aku..boleh la aku taruk 5/10..sebab aku tak jangka jadi filem komedi riak stark...-__-...
  

P/S : walaupun aku ade perasan cite ni ade 2-3 unsur freemason dalam die..tapi aku tanak cakap ape-ape...masing-masing pandai menilai la ye..perumpamaan iron man tu god macam..ah..sudah..

Apa korang rasa..cuba tinggal pendapat sikit..paling kurang dua tiga baris pun cukup..jangan tinggal nombor telefon pulak..karang pakwe-pakwe anonymous ambil mengorat gua tak taw.

P.S: Komen yang ada link/url, gua delete direct, sorry, gua tak mahu blog gua dilabel google, blog spam.











Create an Ad

Sponsored

Disclaimer

Any attempt to copy my blog/ post(s)/ idea(s)/ identity(ies) and you shall ask me first. If not, you gonna be a dead meat.
*Note:If you think YOU stalking me, then you're stupid.

copyright © DaLovaC Tales 2010.

Any exchange link. Please fill the form here or here.

Feel free to email me : (Nanti gua rajin gua buat email.)

Extravaganza

Share on Facebook

Features Notes

Wishlist

Can delivery a good story
Publish My Own Novel
Married
My Own homeyyy

Links

Links

My Dearest Friends

My Blogroll

Ads

My Ping in TotalPing.com
More ads