gravatar

Band yang aku selalu dengar...

         Hehe..hari ni aku nak cerita sikit pasal band yang bagi aku tak pernah boring untuk didengar..mungkin la bagi aku..dan mungkin bagi korang..ada yang akan cakap..tak masuk dengan jiwa korang..each person ada taste tersendiri..

       Kawan aku cakap..band ni..emo..ntah..aku tak tahu nak label camne..aku just dengar je..layan je semua lagu dari band diorang..bagi aku...muzik dia cukup..pergh..best...kalau korang dengar..kasar untuk jiwa korang..cari la yang laen ye..


      

        Diatas tu salah satu lagu yang aku selalu dengar...music dengan suara memang bagi aku..kaw gile..oh..lupe nak cakap..band tu name NIGHTWISH..banyak lagi lagu yang aku rasa best music diorang..antaranya..Bye-bye beautiful [yang mane dituju utk vokalis pertama dorang yang undur diri]..come cover me...nemo...dan korang sure pernah bace or tonton cite phantom of the opera kan...nightwish jugak ade wat lagu theme utk cite tu..dan mungkin korang pernah dengar..band ni la yang nyanyi...


        Macam-macam lagi lagu yang dorang dah buat since 1996 lagi..lagu lain yang aku rase best..moondance..sleepwalker[ada dua version, heavy version selalu aku dengar]..Beauty of the Beast dan banyak lagi la..just gi kat youtube..taip Nightwish..dengar je..mungkin agak emo la sikit..tapi..muzik dorang best untuk didengar...


P/S: first time aku dengar lagu bye-bye beautiful then terus collect lagu-lagu diorang..huhu...

Apa korang rasa..cuba tinggal pendapat sikit..paling kurang dua tiga baris pun cukup..jangan tinggal nombor telefon pulak..karang pakwe-pakwe anonymous ambil mengorat gua tak taw.

P.S: Komen yang ada link/url, gua delete direct, sorry, gua tak mahu blog gua dilabel google, blog spam.











Create an Ad

Sponsored

Disclaimer

Any attempt to copy my blog/ post(s)/ idea(s)/ identity(ies) and you shall ask me first. If not, you gonna be a dead meat.
*Note:If you think YOU stalking me, then you're stupid.

copyright © DaLovaC Tales 2010.

Any exchange link. Please fill the form here or here.

Feel free to email me : (Nanti gua rajin gua buat email.)

Extravaganza

Share on Facebook

Features Notes

Wishlist

Can delivery a good story
Publish My Own Novel
Married
My Own homeyyy

Links

Links

My Dearest Friends

My Blogroll

Ads

My Ping in TotalPing.com
More ads