gravatar

Keputusan ditangan aku...


            Jangan salah anggap ye..keputusan yang aku cakap tu terhadap blog sendiri..setelah dibuat review..dan korang leh baca kat sini..dan ada sedikit la aku nak tambah review aku tuh...dan nah..tenet dah lembab..terbantut lagi tutorial aku cara nak pasang ID ke Disqus ke blog..mood ade..tenet lak wat hal..alasan
             Okeh additional info pasal post aku tu..aku nak tambah sikit..kedua-dua sistem komen yang aku ada terangkan..dua-dua susah sebenarnye nak buang dan ganti balik dengan sistem komen sedia ada di blogger.com..

            Kalau korang nak cuba jugak..pesanan aku..korang backup la siap-siap template yang korang guna sebelum cuba letak komen sistem..kalau tak..susah..tak pasal-pasal kena redah coding-coding dari awal korang buat..maybe aku aje yang tak tahu kat mana nak substitute code asal..tapi..aku try guna uninstall   yang diprovide seniri oleh ID..still tak jadi..tak tahu silap kat mane..


           Sedia maklum..komen korang susah nak diimport ke blogger walaupun korang ade file komen yang korang export dari setting ID..-_- tak jadi walaupun aku try banyak kali..cara ni..cara tu..still tak leh..tak tahu nape..

           Seperti korang tengok kat blog aku ni..aku apply jugak guna ID..ambil risiko ntuk kehilangan komen..hentam ajelah labu..commentluv punye pasal..redah aje...


P/S: Update simple aje..sebab tenet lembab..tak leh nak buat ape..ni lum lagi g kat website ID or disquss nak amek screenshot untuk tutorial tuh..adeila...

Apa korang rasa..cuba tinggal pendapat sikit..paling kurang dua tiga baris pun cukup..jangan tinggal nombor telefon pulak..karang pakwe-pakwe anonymous ambil mengorat gua tak taw.

P.S: Komen yang ada link/url, gua delete direct, sorry, gua tak mahu blog gua dilabel google, blog spam.











Create an Ad

Sponsored

Disclaimer

Any attempt to copy my blog/ post(s)/ idea(s)/ identity(ies) and you shall ask me first. If not, you gonna be a dead meat.
*Note:If you think YOU stalking me, then you're stupid.

copyright © DaLovaC Tales 2010.

Any exchange link. Please fill the form here or here.

Feel free to email me : (Nanti gua rajin gua buat email.)

Extravaganza

Share on Facebook

Features Notes

Wishlist

Can delivery a good story
Publish My Own Novel
Married
My Own homeyyy

Links

Links

My Dearest Friends

My Blogroll

Ads

My Ping in TotalPing.com
More ads