gravatar

Kenapa saya ada blog?

           Entri ini adalah entri request..walaupun aku tak tahu serba lanjut siapa dan kenapa dia bertanya...tapi..oleh sebab direquest...maka nak tulis lah sikit overview pasal blog aku ni.. Soalan ini aku dapat dari salah seorang pembaca blog ini..mungkin...yang bertanya melalui formspring.me kat sebelah ni...soalan nye "Ini adalah request untuk entri blog.. Boleh kan? Kenapa anda berblog?". Tapi kalau proper..aku just nak tahu..sape yang bertanya..and by daway..terima kasih sebab singgah blog ini..taklah aku cakap/sampaikan saje-saje...

          Blog..macam-macam kategori kita boleh masukkan..wordpress..blogspot..tumblr...webs..dan banyak lagi..semua nya adalah medium untuk
digunakan individu tak kira nak menyampaikan ke..nak berdiari ke..nak tulis novel dalam blog ke...nak promote  barang ke..dan tak ketinggalan..nak cari duit -_- ..
sendiri buat sendiri tanggung

          So blog..bagi aku..kenapa aku buat blog ni ialah...sebagai tempat luahan actually...kalau korang tengok entri-entri terdahulu [tengok je jangan bace..segan]...aku banyak tulis sikit-sikit je..dan mostly tak serius pown dalam berblog ni..alah..macam blog-blog yang lain..hari ni ade ape..buat ape..jadi ape..ha..lebih kurang jugak lah bagi aku dulu-dulu...sebagai diari lah lebih kurangnya...

         Lepas aku terjebak atau mula serius dengan berblog ini..korang boleh tengok camne banyak aku berubah..dari segi bahasa dan sebagainya..blog ni jugak bagi aku..adalah segala-galanya..kalau dia boleh bercakap..sure dah jadi kawan aku..

         Dah lama sikit...aku pun macam..serius dalam menulis..so..aku start kongsi macam-macam..dari isu semasa...aku komen ape yang patut..aku cakap yang mane patut..semua hanya pendapat aku...review buku pun aku buat..kiranya universal..kalau nak tutorial pown..aku tulis jugak...kadang-kadang kalau ade quote yang mane aku rasa menarik dan bermakna untuk aku dan korang..aku share...universal lah kiranya...tips pown aku kasi..walaupun tak banyak..tapi harap ada yang  berguna buat yang sudi membaca..

       Itu ajelah buat kali ni...dan yang aku termampu..harap-harap itu menjawab persoalan...terima kasih yang bertanya..^_^v Peace no WAR

Apa korang rasa..cuba tinggal pendapat sikit..paling kurang dua tiga baris pun cukup..jangan tinggal nombor telefon pulak..karang pakwe-pakwe anonymous ambil mengorat gua tak taw.

P.S: Komen yang ada link/url, gua delete direct, sorry, gua tak mahu blog gua dilabel google, blog spam.











Create an Ad

Sponsored

Disclaimer

Any attempt to copy my blog/ post(s)/ idea(s)/ identity(ies) and you shall ask me first. If not, you gonna be a dead meat.
*Note:If you think YOU stalking me, then you're stupid.

copyright © DaLovaC Tales 2010.

Any exchange link. Please fill the form here or here.

Feel free to email me : (Nanti gua rajin gua buat email.)

Extravaganza

Share on Facebook

Features Notes

Wishlist

Can delivery a good story
Publish My Own Novel
Married
My Own homeyyy

Links

Links

My Dearest Friends

My Blogroll

Ads

My Ping in TotalPing.com
More ads