gravatar

Indah Itu Bahasa...Seri itu sunyi....

Coretan bingkisan
Indah mentari tercoret diangkasa
Sinar bulan dikelilingi kerlipan
Gelap malam menghadirkan kesunyian
Pagi seri terangi senyuman.

Keindahan seni bukan ukuran
Keikhlasan hati penunjuk bicara
Erti tersirat bukan tujuan
Tersurat jua terkenal kepetahan.

Senyum indah penyeri wajah
Cantik itu subjektif bahasa
Kekurangan membawa usaha
Sempurna dikejar si pencinta manusia.

Nilai bahasa pada budi
Nama ditinggal bukan tanduknya
Hati berbicara tidak pada kata-kata
Dusta fitnah perkara biasa.

 Sayang abstrak cinta istimewa
Merancang kita restunya Dia
Jauh berjalan tidak pada mata
Hati kosong minda sifar


Budi disukat pada yang melihat
Hati dinilai pada yang mengenali
Pandai dierti dari mentafsir
Bijak diberi pada menilai






Tulus ikhlas dari
Yang tiada nilai
-HyperPlasma-

Apa korang rasa..cuba tinggal pendapat sikit..paling kurang dua tiga baris pun cukup..jangan tinggal nombor telefon pulak..karang pakwe-pakwe anonymous ambil mengorat gua tak taw.

P.S: Komen yang ada link/url, gua delete direct, sorry, gua tak mahu blog gua dilabel google, blog spam.











Create an Ad

Sponsored

Disclaimer

Any attempt to copy my blog/ post(s)/ idea(s)/ identity(ies) and you shall ask me first. If not, you gonna be a dead meat.
*Note:If you think YOU stalking me, then you're stupid.

copyright © DaLovaC Tales 2010.

Any exchange link. Please fill the form here or here.

Feel free to email me : (Nanti gua rajin gua buat email.)

Extravaganza

Share on Facebook

Features Notes

Wishlist

Can delivery a good story
Publish My Own Novel
Married
My Own homeyyy

Links

Links

My Dearest Friends

My Blogroll

Ads

My Ping in TotalPing.com
More ads