gravatar

Aku Tak Mampu Lagi...


         Merepek lagi dalam entri ni..mode tutorial aku..hilang mane ntah..so..mintak maap la ye yang tertunggu-tunggu tiap kali aku post entri baru. [ternyata aku perasan sendiri sebab bukan ada yang nak baca pun]..ok..tools-tools nak buat tutorial dah ade..tinggal lagi..rajin ke tak je lagi..dan serius aku tak rajin lagi buat masa ni..

       Tujuan sebenar aku post entri sampah tak seberapa ni..sebab aku nak luahkan..yang sebenarnya..ha..macam yuna tak..ok2..yang sebenarnye..aku tak ready lagi..dan tak termampu lagi nak mencebur diri secara ligat macam gasing berpusing dalam dunia berblogging ni..idea kadang-kadang tenggelam timbul dipukul ombak..camane..


          Serius dalam berblogging ni..aku macam tak ready lagi..entah..aku tak tahu nak cakap macam mana..maybe lah bagi sesetengah orang..diorang nak cepat naik je dalam arena tulis menulis ni..nak cepat sangat..apply jadi penulis surat khabar..hehehe..bukan ape..itu yang aku nampak dari sesetengah orang ni..nak cari traffic la katekan..

         Aku belum serius nak jadi blogger yang ganas-ganas yang berjaya tarik orang baca blog diorang..cukup sekadar bagi aku..aku menulis ni..untuk meluahkan segala macam mak nenek dalam blog ni..yang aku harap boleh beri manfaat kat korang..dalam masa yang sama..aku memperbaiki ape yang ada kat diri aku sendiri..kalau ade tak puas hati..aku luah kan kat blog ni..nak ajar orang pasal coding-coding yang aku tahu.blog ni jugak aku jadikan mangsa..hehe..

        So dah jadi multipurpose lah kiranya..walaupun aku sedar..SEO blog aku ni tak setinggi KLCC..traffic laju macam buka paip air ke..aku still..dalam kepala..itu hak korang nak bace ke tak ape yang aku cuba sampaikan..dah menjadi kelemahan blogspot susah mendapat carian dari google..so..wordpress dengan domain sendiri selalu menjadi kegemaran artis blogger yang nak serius dalam arena menulis ni..

       Sungguh terang lagi bersuluh..aku memang tak mampu lagi untuk sampai tahap gitu..nak fikir pasal SEO ke..nak fikir pasal hosting ke..nak fikir pasal page rank ke..nak tuko gune wordpress berdomainkan circuitbreaker[dot]com ke..kadang-kadang aku terfikir jugak nak gitu..tapi..dengan ape yang ada kat blog aku ni..aku rasa..belum cukup untuk berpindah guna semua-semua tu..




P/S: Aku menulis dengan niat ikhlas nak menyampai..tak ade pun nak menjadikan HyperPlasma itu menjadi sebutan buah mulut..ape yang aku nak..mungkin satu hari nanti HyperPlasma menjadi sebutan dikalangan blogger yang banyak membantu..insyaAllah..hopefully la kan..sory termengade-ngade..hehehe

Apa korang rasa..cuba tinggal pendapat sikit..paling kurang dua tiga baris pun cukup..jangan tinggal nombor telefon pulak..karang pakwe-pakwe anonymous ambil mengorat gua tak taw.

P.S: Komen yang ada link/url, gua delete direct, sorry, gua tak mahu blog gua dilabel google, blog spam.











Create an Ad

Sponsored

Disclaimer

Any attempt to copy my blog/ post(s)/ idea(s)/ identity(ies) and you shall ask me first. If not, you gonna be a dead meat.
*Note:If you think YOU stalking me, then you're stupid.

copyright © DaLovaC Tales 2010.

Any exchange link. Please fill the form here or here.

Feel free to email me : (Nanti gua rajin gua buat email.)

Extravaganza

Share on Facebook

Features Notes

Wishlist

Can delivery a good story
Publish My Own Novel
Married
My Own homeyyy

Links

Links

My Dearest Friends

My Blogroll

Ads

My Ping in TotalPing.com
More ads