gravatar

Maafkan boleh...tapi....

        Terdetik pulak dalam hati nak cerita..walaupun dah basi..aku just..tertarik bila terbaca blog orang yang kongsi masalah..yang sejibik bijik dengan aku..bukan masalah pown..but most likely to be an experience..pengalaman yang dah lepas..long story...really long story for me to remember again...itulah lumrah manusia kan.. if benda tuh dah lama pun...kalau sesuatu yang terlibat tu melibatkan benda-benda/ orang-orang yang kita letak dalam kategori sayang dan hargai...sure susah nak lupakan..

         Memang betul orang cakap..ta elok simpan dendam
ke or buruk sangka dekat orang lain..yep..seboleh-bolehnye layan sebaik mungkin..tambah-tambah kalau orang tuh boleh dianggap kawan..malahan rapat lagi..dan..sememangnya..manusia ni tergolong dalam beberapa ciri tersendiri..so means..tak semua ada ciri-ciri yang lengkap..semua tak perfect..so..tak perlu nak argue atau berlagak sombong pijak lembu semut tak mati. Kalau korang kaye camne pown..kena satu hari Allah tarik balik sebab korang sombong..baru tahu nagis-nagis tahengat dunia..

      Bile kite dah anggap seseorang tuh sebagai kawan rapat..tahap kat mane-mane kite pegi pown dia ade lah..dan bukan itu bermakna korang gay ke..lesbo ke..tolong jangan sempitkan pemikiran korang pasal bende alah ni..so..dah sampai baik tahap gitu..tetibe..dia buat perangai..bukan cubit-cubit manje[geli aku]...ewww..perangai tu yang boleh korang tak boleh lupa sampai bile-bile..even camne pown..kena basuh dengan bleach pown..still taleyh hilang..

       Taknak la aku nak buka cerita lama ke nak point sape-sape ke dalam blog aku neyh..tak nak aku dikotorkan dengan sikap yang tak berhemat...cukup aku dah terluka dengan sikap sesetengah orang..tasemua buat macam tu...tapi...segelitir macam tak pernah hormat dengan title yang aku bg..backstabber..ade macam abuser tak?haha..sendiri nilai ye...itulah jadi tiada nilai persahabatan dalam berkawan..

        Bile dah jadi cam gitu..korang pown sure..takkan rapat lagi dengan kawan-kawan species camtu kan..bukan sebab memilih..tetapi taknak diri terkena lagi..ye tak?..dalam kes aku ni...ntah ape motif operandi pun tak tahu..mungkin dia ade sebab tersendiri..so..biar jela..biarlah dia nak cakap belakang ke..nak buruk-buruk kat belakang ke..nak ketawakan aku ke..nak beraksi talam 2muka ke..patbelas muka pown takisah..sebab..once dah hilang kepercayaan to be my best friend..then..itu je limit utk kau dalam diari aku..

        Benda dah jadikan..so..masing-masing take note..ape guna berkawan kalau kena makan dalam..ye tak?..bukan tak boleh maafkan..sedangkan nabi pun maafkan umatnya..inikan aku....sebab tu...aku buat entri ni khas tajuk diatas tu..mungkin pedas..mungkin terasa..macam aku cakap..cerita lama aku malas buka..sebab aku tulis jugak ada kaitan dengan full tajuk sebenar aku nak letak..

Maafkan boleh..tetapi melupakan itu tidak...

Hayati terima kasih kerana tlh menyertai kontes saya..

dgn suka citanya anda tlh menang!! :)

sila hubungi saya melalui emel iaitu hayazie2106@yahoo.com dgn kadar yg segera.. :)
CircuitBreaker tengs...dah contact dgn email..sory agak lambat..bz sikit^_^

Apa korang rasa..cuba tinggal pendapat sikit..paling kurang dua tiga baris pun cukup..jangan tinggal nombor telefon pulak..karang pakwe-pakwe anonymous ambil mengorat gua tak taw.

P.S: Komen yang ada link/url, gua delete direct, sorry, gua tak mahu blog gua dilabel google, blog spam.











Create an Ad

Sponsored

Disclaimer

Any attempt to copy my blog/ post(s)/ idea(s)/ identity(ies) and you shall ask me first. If not, you gonna be a dead meat.
*Note:If you think YOU stalking me, then you're stupid.

copyright © DaLovaC Tales 2010.

Any exchange link. Please fill the form here or here.

Feel free to email me : (Nanti gua rajin gua buat email.)

Extravaganza

Share on Facebook

Features Notes

Wishlist

Can delivery a good story
Publish My Own Novel
Married
My Own homeyyy

Links

Links

My Dearest Friends

My Blogroll

Ads

My Ping in TotalPing.com
More ads