gravatar

Taboleyh Tido...

    Haiz...korang pernah rasa tak....ngantuk...tapi tak boleh tido...huhu...sakit mata ni menahannya...kalau baring pun..still..tak boleh membantu untuk tidur...entah tak tahu sebab apa dan kenapa.. maybe sebab aku banyak berfikir kot dua tiga hari ni...entah la...serabut rasanya kepala ni...tak tahu nak cakap camna...

    Fikir punya fikir...still blank..tak ada satu pun terjawab..macam berkait jer semua...bila tanya kenapa..bagaimana..dimana...semua tu berbalik kepada persoalan yang sama ja...Apa kena ngan diri aku ni...huhu...

     Macam mana gambar diatas...macam tu la dalam kepala ni aku memikirkannya..kadang-kadang benda yang simple pun rasa da menyemak...mana tak...benda lain tak settle lagi...da datang yang baru...kalaulah dapat pergi bercuti...kalaulah boleh gi jalan-jalan...semua kalaulah...satu pun macam susa nak dapat...huhu..

     Nak aje aku buat kapal terbang sendiri bawak gi bulan bercuti kat sana..tak nak orang kacau ke..nak rehatkan otak yang semak ni..huhu...entah le...maybe pressure jugak sebab tengok orang lain camna...yela...mane tak..semua jadi macam sekelip mata..puff!! dah jadi camtu...hurm...boleh ke masa diulang...salu bende ni aku terfikir..kalau sekali pun cukup la..ntuk aku mengelak ape yang dah buat aku jdi camni sekarang ni...semuanya hanya kalaulah....nak buat camna..sakit hati...makan hati...buta hati..semua pasal hati...nak buat camne lagi kan!!...haiz...pepagi lagi da mcm...heh...penat le nak fikir lagi...tapi nak wat cmna...still kena fikir jugak masalah-masalah ni...takkan nak larikan...huhu....

     Okeh..itu je luahan aku kali ini...yang tiada sebarang makna buat orang lain kecuali aku yang rajin dikunjungi masalah-masalah...tak kisah la dari mana pun...huhu...doakan aku ye...^_^v

M. Faiz Syahmi coba rilek sikit..
kalut kalut, sendiri yg susah..
bukan ada dateline pun benda yg ko pikirkan tu..
Administrator haha...relax satgi takut lupa...

Apa korang rasa..cuba tinggal pendapat sikit..paling kurang dua tiga baris pun cukup..jangan tinggal nombor telefon pulak..karang pakwe-pakwe anonymous ambil mengorat gua tak taw.

P.S: Komen yang ada link/url, gua delete direct, sorry, gua tak mahu blog gua dilabel google, blog spam.











Create an Ad

Sponsored

Disclaimer

Any attempt to copy my blog/ post(s)/ idea(s)/ identity(ies) and you shall ask me first. If not, you gonna be a dead meat.
*Note:If you think YOU stalking me, then you're stupid.

copyright © DaLovaC Tales 2010.

Any exchange link. Please fill the form here or here.

Feel free to email me : (Nanti gua rajin gua buat email.)

Extravaganza

Share on Facebook

Features Notes

Wishlist

Can delivery a good story
Publish My Own Novel
Married
My Own homeyyy

Links

Links

My Dearest Friends

My Blogroll

Ads

My Ping in TotalPing.com
More ads