gravatar

Lawak edisi bumper..

[Mode:Colby O' Donis Ft. Akon - What you Got]

Salam..
Pagi-pagi gua dah terjah mukabuku..almaklum..sekarang nak baca paper je senang..tekan like..terus boleh baca article dalam paper kat halaman utama mukabuku..tapi..tapi..


Hari ni punya memang banyak kelakonye..sangat kelako pulak tu..sebab ape?gua dah baca headline pun dah nak termuntah terberak terkentut..headline yang sangatlah bodoh dan tak boleh pakai..sebab?..kang kata bodoh, boleh pulak jadi penulis dekat berita harian nih..

Berita Harian Online | Beli barang buatan Malaysia elak wang keluar
Tertera tajuk besar diatas ni dekat main page facebook gua..ce kelik kalau nak baca..dan tak payah baca pun dah tahu article ni merapu meraban nak memperbodohkan rakyat..kecualilah lu orang yang buta mata hati je duk tak nampak..sebab apa gua cakap macam tu?
Umpama ketam mengajar anaknya berjalan lurus..itu statement pertama yang keluar dalam kepala gua..gua rasa penulis ni memang saja nak PERLI bapak-bapak menteri...tak pun saja nak dijadikan bahan ketawa meraih orang ramai supaya beli berita hairan...yelah kan..lu bajet dorang nak layan ke kereta myv pergi pejabat..dorang nak layan ke sos tomato keluaran tempatan..lu bajet dorang ni beli kasut dekat kedai tepi jalan ke?..waklu bebeh..nampok bebenor nipunyo..

Budak bangang je tak boleh fikir..gua simple nak cakap la kan..kalau la statement tu benar-benar nak diapply..ce kita buat dekat minyak..yela..kita kan ada petronas, minyak sendiri..ce kurangkan harga..sure rakyat boleh lah terima lagi statement tuh..kahkahkah...subsidi kepala jubo..ha kan dah terkasar..

Gua geram senarnye..dalam paper..dalam tivi..dalam iklan..cuti-cuti malaysia..tapi haramjad pak menteri bercuti ke bandung, england, europe, dubai and wtf else..kite cuti-cuti dalam malaysia..bapak low standard taste rakyat malaysia neh hoi..pakai pulak barang buatan malaysia yang langsung tak berkualiti yang hanya sekadar gebang lebih dahtu mahal macam bapak-bapak kita gabenor bank negara boleh sain cheque beribu riban kalau nak keluar shopping barang buatan malaysia..barang bukan buatan malaysia murah je der..kerajaan duk sangap amek tax sana sini..so mahal la jadinye..

Akhir kata, gua anak datuk..lu orang pun anak datuk..dalam mimpi jelah boleh beli bugatti veyron macam sultan johor punya..kahkahkah..











P.S:Kaya kita..kaya..kaya dengan kayap..kahkahkah..
P.S: ce cite sikit, ape si penulis ni dah hilang akal ke gamaknye..ce klik link ini..tengok berape ramai yang ketawa terbahak-bahak..

KBhai.

Apa korang rasa..cuba tinggal pendapat sikit..paling kurang dua tiga baris pun cukup..jangan tinggal nombor telefon pulak..karang pakwe-pakwe anonymous ambil mengorat gua tak taw.

P.S: Komen yang ada link/url, gua delete direct, sorry, gua tak mahu blog gua dilabel google, blog spam.











Create an Ad

Sponsored

Disclaimer

Any attempt to copy my blog/ post(s)/ idea(s)/ identity(ies) and you shall ask me first. If not, you gonna be a dead meat.
*Note:If you think YOU stalking me, then you're stupid.

copyright © DaLovaC Tales 2010.

Any exchange link. Please fill the form here or here.

Feel free to email me : (Nanti gua rajin gua buat email.)

Extravaganza

Share on Facebook

Features Notes

Wishlist

Can delivery a good story
Publish My Own Novel
Married
My Own homeyyy

Links

Links

My Dearest Friends

My Blogroll

Ads

My Ping in TotalPing.com
More ads