gravatar

Bosan ke?

[Mode: Natasha Bedingfield - Pocketful of Sunshine]

Time-time gini semua dah sebok nak balik..semua siap nak skip-skip kelas...ura-ura nak ganti kelas dah kencang diperkatakan..baik lecturer..student lagi double triple gedik nak balik awal-awal..alasan nak cari baju raye..padahal dah beli awal-awal ramadhan lagi..=.=”..gedik ke?

 

 Today no class in da morning..IDK the reason why he let us to have an extra holiday today..tapi itulah lecturer pertama yang sporting giler kentang lah..waklu[sambil kenyit-kenyit mata dekat kakak koop..eh?]..so..tido time...hahahahha!..bedal tido la hape lagi...recover balik those tidor yang tersenguk-senguk dalam bas..[nasib baik tak meleleh air liur masing-masing=.=”]..mostly..macam tu jela rutin..nak kata bosan tu..macam tiap-tiap hari makan nasi lah..

 

Hurm..time orang lain sibuk packing nak balik..siap ada yang pack macam dah tanak balik uni dah!..kekeke..time-time gini dah sibuk risau-risau bas camne..tapi aku?..haissshhhh..asal tak rase pun eh kekalutan nak balik..>.<v..okey..blame me sebab dekat!..hahahahha..1hour..not a BIG deal yedak...

 

Haisshh..dulu aku ingat lagi..time nak raya..kecoh-kecoh contact kawan dalam handphone yang dulu langsung tanak gatal nak contact..mule dengan soalan standard sekolah rendah..”Weyh..ang pa cerita sekarang ni..”..then..then melalut merepek gedik gedik..”Ang dah beli tiket x?,kalau lum, belikan aku sekali..He He He *buat mate kucing.”..hahhahaha...format nak mintak tolong orang mesti kena buat-buat baik yedak..kalau tak..jangan harap lah kan?..[eh..asal rase macam readers aku pun ade jugak buat macam ni..XD]

 

Bosan gila..bila dekat tapi..stuck kat sini tak boleh buat hape-hape..and..and..one fact..people getting fat when their are toooo boring..[ok buat fact sendiri..]..haila..nak count da day..tapi tak rasa sangat kehangatan aura counting tu..nak pack barang takut tak sempat..tapi rasa macam tak perlu tergesa-gesa, bukan rumah dekat marikh pun..haila...

 

Okeylah..nak siap ape yang patut..kelas kul 2 pulak..Skill in Communication and Technology..bosan betei belajar pasal human behavior ni...belajar bende yang kita dah tahu pasal diri kita..pehtu kene hafal..masuk exam..=.=”...mende yang merepek-merepek lak tu..kan senang tanye je biodata aku time exam..lahir mane..suke makan hape..dah kahwin ke belum..nak anak berape..kan happy je student jawab soalan macam tu...tak perlu ingat segala bagai pun..

 

Till then..bye-bye da blessing days..

 

 

 

 

 

P.S: Ramai sibuk-sibuk nak raya..time puasa tak ade lak nak sambut gini..gedik!..

~mAsItAh fUaAd~ hehe..sori lah..wa dah jarang nk komen entry lu..wa bz cikit...hehe..
alah uma ekat rilex lah..jarak uma wa dgn uni pun 15 min jek..wa lg xkesa psl tiket bas..suro bpak wa dtg jek..kihkih...

wa blom bli bju raye lah ngok..so jgn salahkn gua kalo wa merengek nk bju raye..hahahaa
AuraFIza life as a student memang gini kot kan..
but one day, bila kita dah tinggalkan zaman 'student' mesti rasa rindu gila dengan situasi-situasi gedik nak balik tu.. Huhu..
Da LovaC ayam: giler hape 15minit..klu gua ulang alik tiap2 hari=.="..ayam pakai baju raye gak ke=.="

aura:true2..tapi time gini la penat yedak?
Unknown wow!!..am speechless..
ur blog just so cool..

Types Of Blog That I Hate To Visit

Apa korang rasa..cuba tinggal pendapat sikit..paling kurang dua tiga baris pun cukup..jangan tinggal nombor telefon pulak..karang pakwe-pakwe anonymous ambil mengorat gua tak taw.

P.S: Komen yang ada link/url, gua delete direct, sorry, gua tak mahu blog gua dilabel google, blog spam.











Create an Ad

Sponsored

Disclaimer

Any attempt to copy my blog/ post(s)/ idea(s)/ identity(ies) and you shall ask me first. If not, you gonna be a dead meat.
*Note:If you think YOU stalking me, then you're stupid.

copyright © DaLovaC Tales 2010.

Any exchange link. Please fill the form here or here.

Feel free to email me : (Nanti gua rajin gua buat email.)

Extravaganza

Share on Facebook

Features Notes

Wishlist

Can delivery a good story
Publish My Own Novel
Married
My Own homeyyy

Links

Links

My Dearest Friends

My Blogroll

Ads

My Ping in TotalPing.com
More ads