gravatar

Ha....itu dia..


       Dengan ini terjatuhnya titah kepada aku untuk completekan segala task yang dikenakan terhadap penerima-penerima award a.k.a tag versi blog ini..


       End of skematic part..seperti yang korang leh bace..beautiful blogger tu..maksudnye penerima la kan?tuan punya blog?..aku lelaki ni..mak ai..beautiful..luar alam ni..>.<..

       Untuk mengelakkan kekeliruan jantina..aku nak statekan award ni untuk blog la eh..bukan tuan blog eh..hehe..blog hitam merah yang aku amat-amat sayangi..aceh..

       Kepada pemberi award...sory beribu kali sory..eden tak sompat nak buat..trip itu ini..blog ni tertinggal sunyi lak dalam seminggu ni..haiz..bak kate orang..bersawang..Timo kasih banyak-banyak utk pemberi award ni..sape-sape yang rase ringan tangan nak jelajah blog die..sile la ye..kan firfa?..ade upah tak..hehe =p

      Oleh sebab lumrah main tag-tag ni bersyarat..so..aku nak listkan a few syarat yang telah disiapkan untuk para peserta..ceyh..ayat macam ade contest je..


1. Buat entri tentang award ini.
2. Copy badge award ini.
3.Ucapkan terima kasih dan link pemberi award tersebut.
4. Senaraikan 15 pemenang award yang baru.

       Nak listkan ke semua lima belas orang tu penat tu..so..aku nak duplicate beribu beraban lagi utk orang yang kne buat..so..sape-sape yang rase jadi silent reader ke..terbace entri ni ke..WAJIB ambil award ni..baik lelaki ke perempuan..dan tak berdosa pun tak ambil..tak dapat pahala jugak pun kalau ambil..hehe...tapi kalau rase blog korang tak beautiful..tak yah la amek..lalala~...so..ambil la ye..[buat muka ikhlas suh amek]..


P.S: Kadang-kadang entri yang disangka remeh tu yang mengeratkan lagi ukhuwah antara blogger-blogger...betul tak?

Apa korang rasa..cuba tinggal pendapat sikit..paling kurang dua tiga baris pun cukup..jangan tinggal nombor telefon pulak..karang pakwe-pakwe anonymous ambil mengorat gua tak taw.

P.S: Komen yang ada link/url, gua delete direct, sorry, gua tak mahu blog gua dilabel google, blog spam.











Create an Ad

Sponsored

Disclaimer

Any attempt to copy my blog/ post(s)/ idea(s)/ identity(ies) and you shall ask me first. If not, you gonna be a dead meat.
*Note:If you think YOU stalking me, then you're stupid.

copyright © DaLovaC Tales 2010.

Any exchange link. Please fill the form here or here.

Feel free to email me : (Nanti gua rajin gua buat email.)

Extravaganza

Share on Facebook

Features Notes

Wishlist

Can delivery a good story
Publish My Own Novel
Married
My Own homeyyy

Links

Links

My Dearest Friends

My Blogroll

Ads

My Ping in TotalPing.com
More ads