gravatar

Lawa...Comey..Cute...Special...Rambang Mata Aku...

            Dah banyak yang kongsi pasal ni..dan aku selalu jugak ambil mudah pasal interface ni..tambah-tambah melibatkan browser internet ni...mostly basic interface yang selalu aku guna..simple itu kemas..bukan tak nak...tapi macam tidak penting sangat..tapi oleh kerana seorang ni..mula-mula cakap pasal chrome..tidak suka lah..tapi dah try..suka pulak..hehe...aku harap orang tu tahu la ye...

            Pastu katanya dah tertarik sebab theme yang ada kat chrome..so.
..aku pun keluar soalan pasal personas..tak pernah try..patutlah..so..aku introduce lah..aku ingat lagi..dulu-dulu aku try...baru sikit theme-theme yang disediakan.dan ..application ni sekadar add-on sahaja...tapi sekarang sudah dinaek taraf sebagai theme atau skin oleh mozilla firefox..dulu susah nak jmpa theme firefox..mostly dulu..just aero dan laen-laen yang mana mengubah terus button serta latar dan juga menambah sedikit fungsi kepada firefox sendiri..dan sekarang aku tak pasti sama ada itu masih ada atau tidak..

           Personas..sekarang dah menjadi trend buat pengguna browser firefox kerana kini korang boleh dapat banyak dan banyak skin yang amat-amat cantik dan comel dan lawa..just taip anime [sebab aku minat anime] dah keluar berpuluh-puluh skin yang amat comey untuk dijadikan skin..kalau minat abstract..taip abstract...dan pilih saja..dan korang sure akan rambang mata untuk memilih..

           Untuk mereka-mereka yang mungkin pertama kali mendengar pasal ni..korang nak try..hanya untuk pengguna firefox sahaja..dan kalau boleh...update lah yang terbaru ye..setakat ni..3.6.3...so..korang leh google dengan menaip "personas" dan klik pada 1st title yang keluar..atau korang leh klik sini. pastu..klik je install personas...sudah siap install..korang leh la klik sini untuk startkan carian skin korang..peringatan..sila jaga keimanan anda..adeh..sebab banyak yang tak sesuai untuk budak-budak.. 

            Korang boleh preview dulu sebelum guna atau "wear it"...untuk preview..just hover your mouse cursor kat skin tuh..tunggu sekejap untuk skin tu diload ke firefox korang..dan kalau berminat...just klik wear it..senang saja...dan korang boleh lah pilih sebanyak mana korang nak..sebab..koran leh tukar nanti..tanpa perlu pergi ke personas lagi..just klik tools..Add-ons...Themes..then klik use theme untuk mengubahnya...senang saje..so..selamat membuat koleksi skin yang cantik-cantik ya!..dibawah aku ada buat screen shot sekadar review untuk korang...

comey tak..huhu..[Klik untuk besarkan]
Skin kedua.Comel?? [Klik untuk besarkan]

cikfarah wehhh.. mmbe aku kata dia panas hati.. hahaha ^^)

Apa korang rasa..cuba tinggal pendapat sikit..paling kurang dua tiga baris pun cukup..jangan tinggal nombor telefon pulak..karang pakwe-pakwe anonymous ambil mengorat gua tak taw.

P.S: Komen yang ada link/url, gua delete direct, sorry, gua tak mahu blog gua dilabel google, blog spam.











Create an Ad

Sponsored

Disclaimer

Any attempt to copy my blog/ post(s)/ idea(s)/ identity(ies) and you shall ask me first. If not, you gonna be a dead meat.
*Note:If you think YOU stalking me, then you're stupid.

copyright © DaLovaC Tales 2010.

Any exchange link. Please fill the form here or here.

Feel free to email me : (Nanti gua rajin gua buat email.)

Extravaganza

Share on Facebook

Features Notes

Wishlist

Can delivery a good story
Publish My Own Novel
Married
My Own homeyyy

Links

Links

My Dearest Friends

My Blogroll

Ads

My Ping in TotalPing.com
More ads