gravatar

Saat Kau Pergi....Aku harap engkau memahami..

    Terkelu rasanya hati..terdiam sejenak kata-kata...tak mampu rasanya aku melihat semua ini terjadi...kenapa mesti aku yang harus menangung sebegini hebat cubaan dan dugaan...tidak pernah aku memilih untuk menyeksa sesiapa pun...mungkin ini tindakan engkau..untuk membalas rasa hati..mungkin dendam yang tersimpan..entahlah... memang aku pernah melukakan hatimu..memang aku pernah membuat engkau menangis...namun...aku sudah bertekad...tidak lagi seakan-akan aku melakukan demikian lagi kepada engkau...tujuan aku...bukan atas dasar kasihan atau simpati seperti setiap manusia-manusia yang pernah aku kenal dan melakukan sedemikian kepada aku...tujuan sebenar ialah agar dapat aku menebus segala duka...luka yang pernah aku cipta dihati mu..sekadar aku ingin menebus segala kesilapan yang pernah aku lakukan..kerana..aku amat menyanyangi mu...biarlah sejauh mana dugaan yang datang..mungkin sebagai balasan..aku akan terus berusaha...untuk mu...maafkan ku atas kesilapan lalu...

       Keputusan mengejut yang engkau ambil...cukup membuat titisan air mataku kembali mencurah...entah...aku tidak mampu menahan..tidak mengapa..kerana mungkin itu cubaan bagiku...maafkan aku...ku ingin benar melihat engkau bahagia..menikmati rasa apa itu dikasihi dan mengasihi...walau apa cara sekalipun..akan aku buat engkau tersenyum...aku bukan manusia yang menilai dari sudut luaran..baik buruk seseorang...itu ketentuan Ilahi..aku terima seadanya...aku cuma menginginkan...ketulusan hati dalam menerima dan menyayangi aku yang banyak kekurangan ini...kerana aku mengerti...bagaimana seksanya hati dan perasaan apabila diri yang serba kekurangan ini dipandang sepi dek kekurangan yang hanya nampak di mata..kerna itu hanyalah sifat-sifat keji manusia..yang memandang keburukan dan kekurangan orang lain dan memperbesar-besarkan tanpa menghirau bertapa tergurisnya hati seseorang itu...maafkan aku atas kesilapan yang pernah aku lakukan...

Apa korang rasa..cuba tinggal pendapat sikit..paling kurang dua tiga baris pun cukup..jangan tinggal nombor telefon pulak..karang pakwe-pakwe anonymous ambil mengorat gua tak taw.

P.S: Komen yang ada link/url, gua delete direct, sorry, gua tak mahu blog gua dilabel google, blog spam.











Create an Ad

Sponsored

Disclaimer

Any attempt to copy my blog/ post(s)/ idea(s)/ identity(ies) and you shall ask me first. If not, you gonna be a dead meat.
*Note:If you think YOU stalking me, then you're stupid.

copyright © DaLovaC Tales 2010.

Any exchange link. Please fill the form here or here.

Feel free to email me : (Nanti gua rajin gua buat email.)

Extravaganza

Share on Facebook

Features Notes

Wishlist

Can delivery a good story
Publish My Own Novel
Married
My Own homeyyy

Links

Links

My Dearest Friends

My Blogroll

Ads

My Ping in TotalPing.com
More ads