gravatar

Anda gay? Anda Lesbo? Seronok ke? Itu ke Seksualiti Merdeka?

[Mode: Tinchy Stryder Ft. Taio Cruz - Second Chance]

-WARNING: Entri yang mungkin tak berlapik.harap maklum.

Yah..rehat petang bersama kitkat sambil ketawa berdekah-dekah tengok gelagat manusia di facebook..jiwang ada..putus cinta pun ada..dan tak kurang yang nak cerita segala benda dekat facebook macam dia artis perasan hot kalah megan fox.


Sebelum apa-apa..biar aku buat clear statement..aku heteroseksual..dengan erti kata lain..aku straight..paham?

Seperti kebiasaan...bila ada kes gay ke..lesbo ke..yang diwar-war kat media stream..pasti ada yang mengutuk malah ada yang menyokong..dan sudah pasti yang sokong tu pun sama naik jugak..gay ke tak pun lesbo sekaki..backup sekaum la nyah oi...

Actually gay ke lesbo ke..masalah ni dah lama sebenarnya..kalau bukan sebab gay..tak ada mak nyah yang minat lelaki..kalau bukan sebab lesbo, tak ada penkid yang minat perempuan..pelengkap masing-masing..kes ni berulang dan berulang dan berulang non stop dari kaum-kaum terdahulu...kaum nabi-nabi yang terdahulu..yang ditimpa azab yang dahsyat untuk dijadikan peringatan..tapi manusia ni buta hati..tak mahu ambil pengajaran..agree? tambah-tambah melayu..ape ingat melayu itu Islam..dan Islam itu melayu? pegi mampus dah...setakat dalam IC je ISLAM..jangan mengaku Islam kalau tiap hari teguk air kencing syaitan..jangan mengaku Islam kalau hari-hari sentuh riba..paham?

Heboh sekarang ni..isu gay lah...lesbo lah..teringin pegang pantat perempuanlah (bagi perempuan)..teringin lancap batang lelakilah (bagi lelaki)..bodoh ke dungu..sendiri punya ada, buat apa cari orang lain..nampak sangat tak reti bersyukur barang sendiri..dan dan dan yang paling buat aku geli urat saraf..ade pulak isu orang straight ni tak memahami macam mana rasa jadi gay or lesbo..celah mane?

Kalau tak ade yang sudi memahami..tak ada pusat-pusat pemulihan lah wahai gay-gay/lesbo-lesbo sekalian..orang-orang di pusat pemulihan ni akan cuba sebaik mungkin untuk memahami..untuk mengubah anda jadi normal balik dari songsang entahhapehapentah..

Dari pemerhatian aku..siap boleh buat satu tempat yang membela agaknye kaum-kaum suka sejenis.."against violent towards mak nyah community"?..bhahhaahhaha...nak tergelak guling-guling..konon seksualiti merdeka..inilah manusia...bila nak sangat merdeka..sampaikan nak merdeka dari agama, adat dan pedoman manusia.. 

Mujurlah kes-kes begini tak contribute kepada pembuangan bayi ke hape..pelik jugaklah kalau nyah sama nyah tuptup keluar bayi nyah jugak..mau tergempar satu dunia...dunia nyah yela kot?..dan tolonglah oi..seksualiti merdeka what the heck..ape ke sangap sangat nak buat seks..tak dapat kambing..dengan nyah pun kau sanggup? fikirlah sendiri..otak ada pakai la nah...












P.S: ayat gay sangap seks dari kaum sejenis.."moga-moga dapat menempuh hari-hari yang akan datang sebagai seorang gay yang tabah"-Saya gay saya ok..what the fuck...lame nak mampus..puas ke bro buat dengan lelaki? bhahhahahhaha

iela abul kahkahkah~ baru tgk azwan ismail tu kat youtube ari tu. gay terbaek lah die~
Da LovaC hahhaha...boleh dapat anugerah gay yedak?
cikpia "puas ke bro buat dengan lelaki?" kalau dia jawab PUAS ko jangan ngengada try plak...... =)
Da LovaC haha..xde pnye..giler gay ayat..=.="

Apa korang rasa..cuba tinggal pendapat sikit..paling kurang dua tiga baris pun cukup..jangan tinggal nombor telefon pulak..karang pakwe-pakwe anonymous ambil mengorat gua tak taw.

P.S: Komen yang ada link/url, gua delete direct, sorry, gua tak mahu blog gua dilabel google, blog spam.











Create an Ad

Sponsored

Disclaimer

Any attempt to copy my blog/ post(s)/ idea(s)/ identity(ies) and you shall ask me first. If not, you gonna be a dead meat.
*Note:If you think YOU stalking me, then you're stupid.

copyright © DaLovaC Tales 2010.

Any exchange link. Please fill the form here or here.

Feel free to email me : (Nanti gua rajin gua buat email.)

Extravaganza

Share on Facebook

Features Notes

Wishlist

Can delivery a good story
Publish My Own Novel
Married
My Own homeyyy

Links

Links

My Dearest Friends

My Blogroll

Ads

My Ping in TotalPing.com
More ads