gravatar

A bit info...

Salam dan selamat sejahtera.

Disini aku nak bagitahu sedikit lah. buat follower-follower or anybody yang tak tahu..let me make thing clear ok?..



Mengikut firasat aku..aku nak buat blog baru sebenarnya..dengan menggunakan template yang sekarang ni..tetapi..sayang pulak dengan follower-follower yang ada serta entri-entri yang dah banyak aku tulis..so..aku change URL dengan template jela..dan lepas ni..dah mungkin takkan bertukar lagi..kalau bertukar hanyalah template..

Kalau korang tahu aku siapa..then you will recognize lah..actually..aku nak tukar semuanya..template..URL...my writer name..so kire cam newbie blogger balik lah kan?..he..so sebelum ni..korang yang kenal aku dengan nama HyperPlasma/CircuitBreaker di blog circuitbreaker90.blogspot.com..kini aku nak tukar...tukar url dengan url sekarang ni..template dengan template sekarang ni..dan nama jugak..so lepas ni..only dalam facebook dan yahoo messenger sahaja akan aku guna hyperplasma...


Dan aku harap...ini sebagai stepping stone la [correct me if wrong key~]..untuk tulis dengan lebih elok di masa hadapan..namun..sejarah tercipta bukan untuk dilupakan..kan?..thnx for those yang selama ni support aku sebagai HyperPlasma..and now..hope you will do the same..

Dan..maaf sangat for those yang pernah tinggal komen-komen di blog dulu..aku boleh dapat entri sahaja...segala komen yang menggunakan Instance debate hilang..yep..ada still ada..cuma tak ada sistem backup to blogger..ada beberapa sebab aku tidak lagi menggunakan sistem komentar tersebut..antaranya loading time dan jugak tak matching dengan template yang sedia ada..

Sedih tu memang ada..PR1 jadi PR0 balik..google still tak index kan lagi blog ni..alexa dah jadi beribu beraban balik..tapi biasalahkan..untuk melakukan perubahan..mesti korbankan sesuatu jugak kan?.

Till then..itu sahaja kot..untuk menjawab segala persoalan...kenapa bila di google circuitbreaker90...still ada index..tetapi blognya tiada..he..ok..thnx all..

Da LovaC @inchEkPelukis
hahaha
Bukan Eciz masih mencikkk!











jelesi tak hengat! huh

Apa korang rasa..cuba tinggal pendapat sikit..paling kurang dua tiga baris pun cukup..jangan tinggal nombor telefon pulak..karang pakwe-pakwe anonymous ambil mengorat gua tak taw.

P.S: Komen yang ada link/url, gua delete direct, sorry, gua tak mahu blog gua dilabel google, blog spam.











Create an Ad

Sponsored

Disclaimer

Any attempt to copy my blog/ post(s)/ idea(s)/ identity(ies) and you shall ask me first. If not, you gonna be a dead meat.
*Note:If you think YOU stalking me, then you're stupid.

copyright © DaLovaC Tales 2010.

Any exchange link. Please fill the form here or here.

Feel free to email me : (Nanti gua rajin gua buat email.)

Extravaganza

Share on Facebook

Features Notes

Wishlist

Can delivery a good story
Publish My Own Novel
Married
My Own homeyyy

Links

Links

My Dearest Friends

My Blogroll

Ads

My Ping in TotalPing.com
More ads