gravatar

Coroboree Night...

Hari ini..hari bersejarah.."Coroboree" buat pelajar2 SAM 2009..


Gembira dan puas hati..walaupun agak mahal..rm120..mungkin berbaloi untuk pengalaman dilayan dgn layanan yang istimewa..

Gelak tawa bercampur sedih ketika sesi bergambar..Pn.Zaidah..mengenali aku walaupun memakai topeng..alangkah terharu hati ini..Pn.Zaidah..terima kasih atas jasa-jasa yang telah engkau taburkan.. Tidak lupa..Pn.Sofina..Mr.Hoong..Miss Lee Fui Fui...Miss Sia..

Miss Sia..kelihatan comel dengan pakaiannya...Miss Lee..lain dari yang lain..mesti ada sesuatu yang baru..Mr.Hoong..baik sangat..tidak seperti dikelas..entah mengapa..sedih diri ini meninggalkan SAM..Malam ini..banyak gambar yang sempat ditangkap..Buat kenang-kenangan kali terakhir..
Alhamdulillah diri ini sempat berjumpa walaupun sekejap dengan kesemua lecturer..sekurangnya..terubat rasa rindu setelah peperiksaan akhir berlalu...Mungkin satu hari nanti..kita akan bertemu lagi...Diri ini sayang kepada mu wahai lecturer...

Yang paling berharga...diri ini mendapat peluang berjumpa seseorang yang tidak dijangka..orang yang selalu membuatkan diri ini rasa ingin melihat..orang yang diri ini habiskan masa untuk stalking walaupun di library..berbaju biru muda..diri ini mengambil peluang untuk kali terakhir melihat dari jauh sebelum tidak dapat berjumpa lagi...

Yang menarik...setiap orang yang hadir mendapat tiket untuk clubbing..aduhai...mungkin itu peluang untuk pelajar2 private...memandangkan waktu sudah pown menghampiri pukul 12..kami bertolak pulang ke casa...pulang bersama kepenatan yang penuh dengan kegembiraan bercampur sedih atas perpisahan...
...

Selamat berpisah kawan-kawan...mungkin nanti kita dapat berjumpa lagi...

M. Faiz Syahmi syahdu je dgr ayat2mu itu..
wakakaka..
xpe, ada masa jumpa lagi..

Apa korang rasa..cuba tinggal pendapat sikit..paling kurang dua tiga baris pun cukup..jangan tinggal nombor telefon pulak..karang pakwe-pakwe anonymous ambil mengorat gua tak taw.

P.S: Komen yang ada link/url, gua delete direct, sorry, gua tak mahu blog gua dilabel google, blog spam.











Create an Ad

Sponsored

Disclaimer

Any attempt to copy my blog/ post(s)/ idea(s)/ identity(ies) and you shall ask me first. If not, you gonna be a dead meat.
*Note:If you think YOU stalking me, then you're stupid.

copyright © DaLovaC Tales 2010.

Any exchange link. Please fill the form here or here.

Feel free to email me : (Nanti gua rajin gua buat email.)

Extravaganza

Share on Facebook

Features Notes

Wishlist

Can delivery a good story
Publish My Own Novel
Married
My Own homeyyy

Links

Links

My Dearest Friends

My Blogroll

Ads

My Ping in TotalPing.com
More ads