gravatar

Entah..Bila hati berkata lagi...

23 January 2010...
entah...mungkin tarikh sedih buat aku....mungkin...
tiba-tiba sebak...berat hati...berdarah lagi...
haha...luar hanya mampu tertawa...mampu tersenyum..
menipu dunia...sembunyi kesedihan ini...mungkin terbaik...
Insan sangat lemah...entah..tiada siapa sudi..rasanya..
sudi mendengar...mungkin membaca tulisan ku ini jua?
akhir...semua berakhir dengan 1 perkataan...PENGHARAPAN...
dan akhirannya...berbunyi...dihampakan...
ku tidak tahu...mana datang sedih ini...
mungkin...tp entah.....konflik diri?...confession of my personality??
I DONT know....
Mungkin..ku ditakdirkan begini..hanya mampu menyatukan orang lain...
sedangkan hati sendiri merana..SANGAT....
mengapa...mengapa hati yang keras ini...mengalirkn sebutir..demi sebutir..
air membasahi pipi...am I that stupid..am I??
hanya sekadar monolog yang mampu aku ukirkan...hanya itu mampu aku tuliskan...
apalah nasib...hanya itu yang tertulis buat ku...
"bye-bye...never say good bye"(because I am stupid-SS501)
apalah nasib...aku xmampu lg...xmampu..
Ya Allah..bantulah aku...tunjukknlah apa itu erti kasih sayang Ya Allah..
tolong lah...ku merayu...
...cry for you...missing for you(because I am stupid)
aku lemah..aku mengaku...
aku hanya perlu..seorang kawan..ataupun sahabat..atau sesiapa...
untuk diluahkan segala isi hati ini..aku xmampu menyimpan lg...
terima kasih..terima kasih wahai blog...kerana sudi mendengar isi hati ini...
walaupun jauh disudut hati..xkan ada yang sudi...membaca...haha...
mungkin ini rasa bagi siapa-siapa yang sunyi...aku hanya mampu mengukir senyuman dimulut..
tidak dihati...yang sentiasa menagis..entah mengapa..malam ini...
ku xmampu bertahan lg...tersenyum dalam linangan air mata..
kawan datang dan pergi...mungkinkah kekasih hati juga begitu?
tapi sahabat ku percaya bukan begitu...sahabat disisi walaupun ketika tersenyum mahupun menangis...
siapa aje yang nk jadi sahabat aku kan?
entah...panjang aku menulis kali ini...walaupun aku tahu tiada siapa yang sudi membaca...aku tetap juga menulis...aku nk menangis puas2...aku dah give up...
give up dalam bercinta...mahupun...menyayangi...hatiku dah beku..dah keras...
terima kasih kepada yang selama ini sudi mendengar...walaupun secebis...
terima kasih jugak buat yang sudi berkongsi sayang...walaupun aku tahu dirimu tidak sudi...
entah...air mata ini xberhenti-henti...mungkin hati aku dah teruk terluka...tidak mampu lagi diubati..
poor me...hati terlampau memendam...mungkin fitrah bagiku untuk memendam segalanya...
rasa sayang..rasa kecewa...mahupun rasa ingin menangis..


Aku akhiri kali ini dengan 2lagu yang berjaya buat mata ku yang keras untuk menangis..tiba-tiba xterhenti mengeluarkan air mata...


Wedding Dress - Taeyang
Because I Am Stupid - SS501

Apa korang rasa..cuba tinggal pendapat sikit..paling kurang dua tiga baris pun cukup..jangan tinggal nombor telefon pulak..karang pakwe-pakwe anonymous ambil mengorat gua tak taw.

P.S: Komen yang ada link/url, gua delete direct, sorry, gua tak mahu blog gua dilabel google, blog spam.











Create an Ad

Sponsored

Disclaimer

Any attempt to copy my blog/ post(s)/ idea(s)/ identity(ies) and you shall ask me first. If not, you gonna be a dead meat.
*Note:If you think YOU stalking me, then you're stupid.

copyright © DaLovaC Tales 2010.

Any exchange link. Please fill the form here or here.

Feel free to email me : (Nanti gua rajin gua buat email.)

Extravaganza

Share on Facebook

Features Notes

Wishlist

Can delivery a good story
Publish My Own Novel
Married
My Own homeyyy

Links

Links

My Dearest Friends

My Blogroll

Ads

My Ping in TotalPing.com
More ads