gravatar

You and me anonymous...so?

[Mode: Jason Derulo - Whatcha Say]
Pertama sekali..dan bukan starting dengan kedua kalinya..

Terlintas dalam kepala otak aku nak bercakap pasal anonymous atau nama glamer melodinya anon si misteri bukan mysterio dan bukan oreo buat kesekian kalinya..bukak mata luas-luas ye..kang aku pang direct tak boleh baca terus...




Berikut adalah sebab kenapa dan mengapa dan sewaktu dengannya yang membuatkan si glamer anon ni fofular tahap kedai buku popular bagi aku..harap maklum..ini bukan fakta discovery channel..




1- Tak nak jadi fofular macam blogger-blogger fofular yang tiap hari nak kelihatan baik dalam blog masing-masing..HYPOCRITE.

2- Sebab takut kena kejar/mengorat dengan awek-awek/buaya-buaya yang cantik/hensem dan jugak yang perasan cantik/hensem.

3- Gedik. [simple dan padat. tapi kalau cakap aku camtu..pang sekali tercabut gigi..gedikkan?]

4-Tak de telor. [lagi triple ok dari yang jambu delete comment annon yang BETUL TAPI PEDIH utk diterima oleh si jambu dan konco-konconya..wtf?hipokrit?]

5- Patut berterima kasih dekat anon sebab mengkritik anda yang perasan bagus padahal macam haram tak bagus. Paling kurang sedar dari fantasi masuk bakul angkat sendiri..kan?

6- Tak de confident yang tinggi macam gunung everest dalam diri sendirik..pakcik dan makcik sekalian..ape pak cik mak cik sekalian bajet ada confident tinggi ke..kasi jadi imam masjid suruh sampaikan khutbah..ade berani?potong jari tak berani..

7- Jujur tapi tak berani.. yakni bila kena fire dengan anon...terus pesen angkut geng yang 2x5 stewped tanak terima realiti..bak kata orang pluto..lain pemikiran harus ditentang..tak kreatif langsung..asyik nak cium bontot..LOL?

8- Sebab takut kena cakap tak hensem/cantik [vice versa dari no 2]..hebat ke anda nak judge dari segi penulisan boleh tahu paras rupa..entah-entah anda tu yang huduh,then nak perasan ada yang lagi huduh dari anda?..

9- Hape-hape jelah yang korang rase patut..penat betul memerah otak nak jadi diri multiple personaliti ni!=.="

Last but not least...Rarw!! makan oreo sebentar bersama FarahKe.














P.S:
1.Kalau anda rasa anda ada kesemua ciri diatas..sila comment dengan jayenye sebagai seorang anon..
2.Basuh kaki dulu sebelum tidur untuk mengelakkan anda dari mimpi ngeri selepas menjadi anon.
3. Ahakz

Apa korang rasa..cuba tinggal pendapat sikit..paling kurang dua tiga baris pun cukup..jangan tinggal nombor telefon pulak..karang pakwe-pakwe anonymous ambil mengorat gua tak taw.

P.S: Komen yang ada link/url, gua delete direct, sorry, gua tak mahu blog gua dilabel google, blog spam.











Create an Ad

Sponsored

Disclaimer

Any attempt to copy my blog/ post(s)/ idea(s)/ identity(ies) and you shall ask me first. If not, you gonna be a dead meat.
*Note:If you think YOU stalking me, then you're stupid.

copyright © DaLovaC Tales 2010.

Any exchange link. Please fill the form here or here.

Feel free to email me : (Nanti gua rajin gua buat email.)

Extravaganza

Share on Facebook

Features Notes

Wishlist

Can delivery a good story
Publish My Own Novel
Married
My Own homeyyy

Links

Links

My Dearest Friends

My Blogroll

Ads

My Ping in TotalPing.com
More ads